ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ключові слова:
позашкільна освіта, дитячі табори (центри), нормативно-правове регулюванняАнотація
На основі експерименту розроблено концептуальну модель технології формування комунікативної компетентності майбутнього учителя англійської мови як іноземної та перевірено її ефективність. Проведено теоретичний аналіз проблеми та практичний досвід, порівняння та типологізація підходів до мовної практики. Визначено основні закономірності та механізми реалізації мовних стратегій у контексті сучасних педагогічних досліджень.Завантаження
Посилання
Полат Е. С. Метод проектов на уроках иностранного языка [Электронный ресурс]/ Полат C.– Режим доступа: https:// docs.google.com/document/d/13xOCJ50
Полат Е. С. Обучение в сотрудничестве языка [Электронный ресурс]/ Полат C.– Режим доступа: https:// fralla.nethouse.ru/articles/20150
Попов А.А., Проскуровская И.Д. Понятие образовательной задачи в контексте теории педагогики самоопределения / А. А Попов, И. Д. Проскуровская.– Режим доступа: www.experiment.lv//biblio/obzor_21/veka/1/11_popov_prosk.htm
Про поліпшення вивчення іноземних мов від “27 травня 1961 р.”// Пункт 10 постанови Ради Міністрів УРСР від “11 липня 1961 р.” – N 980. "Про поліпшення вивчення іноземних мов в Українській РСР" (ЗП УРСР, 1961 р., N 7, ст. 90).
Сепир Э. Коммуникация /Э. Сепир // Избраные труды по языкознанию и культурологи. –М.: Слово, 1993. – С. 185-194
Тер-Минасова С.Г. Язык и межкультурная коммуникация [Электронный ресурс]/ Г. С. Тер-Минасова. – Режим доступа: www. gumer.info/bibliothek/buchs/Linguist/Ter/_Index.php
Тригубенко В.В., Нестеренко Л.С. Освіта і педагогічна думка в Києві за тисячу років. Навч. посіб./ В. В. Тригубенко, Л. С.Нестеренко. – К.: ТОВ «Кадри», 2002. – 369 с.
Чередниченко Г.А. Механізм соціокультурного відтворювання на прикладі середніх шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови/ Г. А. Чередниченко// Освіта в соціокультурному відтворюванні: механізми і конфлікти. – М.: ІС РАН, 1994. – 141 с.