ВИЗНАЧЕННЯ БАЗИСНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Ключові слова:
концепція профільного навчання, профільне навчання, профіль, профілізація, програма підготовкиАнотація
Розглянено питання змісту професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Запропоновано складники та компоненти, які повинні міститися в структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога.Завантаження
Посилання
Волкова Н. П. Професійно-педагогічна комунікація: навч. посіб. – К. : Вид. центр «Академія», 2006. – 256 с.
Жирун О. А. Педагогічна комунікація в аспекті професійної ідентичності / О. А. Жирун // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка. – 2010. – № 1. – С. 100 – 104.
Исмагилова Ф.С. К проблеме психологического анализа профессионального опыта / Ф. С. Исмагилова // Вестник Московского университета. Сер. 14: Психология. – 2000. – №2. – С. 16-27.
Родигіна І. Діяльнісний підхід до формування базових компетентностей учнів / І. Родигіна // Зміст, форми і методи навчання. – 2005. – №1. – С.34 – 36.