ВИЗНАЧЕННЯ БАЗИСНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Irina V. Kohut Полтаський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка

Ключові слова:

концепція профільного навчання, профільне навчання, профіль, профілізація, програма підготовки

Анотація

Розглянено питання змісту професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Запропоновано складники та компоненти, які повинні міститися в структурі професійно-педагогічної  комунікативної компетентності педагога.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Волкова Н. П. Професійно-педагогічна комунікація: навч. посіб. – К. : Вид. центр «Академія», 2006. – 256 с.

Жирун О. А. Педагогічна комунікація в аспекті професійної ідентичності / О. А. Жирун // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка. – 2010. – № 1. – С. 100 – 104.

Исмагилова Ф.С. К проблеме психологического анализа профессионального опыта / Ф. С. Исмагилова // Вестник Московского университета. Сер. 14: Психология. – 2000. – №2. – С. 16-27.

Родигіна І. Діяльнісний підхід до формування базових компетентностей учнів / І. Родигіна // Зміст, форми і методи навчання. – 2005. – №1. – С.34 – 36.

Downloads


Переглядів анотації: 397

Опубліковано

2014-06-03

Як цитувати

[1]
I. V. Kohut, «ВИЗНАЧЕННЯ БАЗИСНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА», OD, вип. 2 (6), с. 63–73, Чер 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ