TO THE PROBLEM OF EVALUATION OF EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS PUPILS OF SPECIALIZED CLASSES IN LAW

Authors

  • Viacheslav V. Maiorskyi Одеський обласний інститут удосконалення вчителів

Abstract

The article is devoted to selected aspects of evaluation of educational achievements of pupils of profile classes public humanities direction in Law. It identifies the main problems in the evaluation of pupils of profile classes – the lack of developed evaluation criteria, the subjectivity in the evaluation, the lack of experience of teachers in the use of various forms and procedures of evaluation. It focuses on the functions, objectives, the character and the objects of evaluation. It expounds approaches to evaluation, steps and peculiarities of procedures of evaluation of educational achievements of pupils in Law. It describes the technology of testing, with justification.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Баханов К. Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів. Історія України. 7 клас : Посібник для вчителів та учнів // Історія України. – 2003. – № 25-28. – С. 51-93.

Будас А. П. Методика навчання правознавства студентів економічних спеціальностей : дис. … канд. пед. наук. : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (історія та суспільствознавчі дисципліни)» / Анна Пилипівна Будас. – К., 2012. – 209 с.

Власов В. Уроки тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів з історії: що і як оцінювати // Історія в школах України. – 2003. – № 2. – С.11 – 15.

Киричук А. С. Методика застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства учнів 9-го класу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (історія та суспільствознавчі дисципліни)» / Анжела Станіславівна Киричук; Інститут педагогіки АПН України. – К., 2009. – 19 с.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. / Міністерство освіти і науки України. – К. : ВТФ «Перун», 2004. – 176 с.

Пометун О.І. Методика навчання історії в школі / О. І. Пометун, Г. О. Фрейман. – К. : Генеза, 2009. – 328 с.

Пометун О. Правознавство. Практичний курс : метод. посіб. для вчителів загальноосвіт. шкіл, які викладають курс у 9-му кл. / О. Пометун, Т. Ремех, Л. Пилипчатіна. – Київ : Логос, 2009. – 176 с.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. Людина і світ (рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень). Філософія (профільний рівень). Правознавство (рівень стандарту, академічний рівень). – К. : Міністерство освіти і науки України, 2010. – 96 с.

Ремех Т. Оцінювання навчальних досягнень учнів з практичного курсу правознавства. З циклу «Як навчати правознавства цікаво й ефективно» // Історія і суспільствознавство в школах України. – 2012.– №8. – С. 38-42.

Рябовол Л. Контроль навчальних досягнень учнів з правознавства : поняття, принципи, функції, мета, суб’єкти, об’єкти, критерії оцінювання / Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2014. – №9 (Ч.2). – С. 61-68.

Downloads


Abstract views: 574

Published

2015-10-13

How to Cite

[1]
V. V. Maiorskyi, “TO THE PROBLEM OF EVALUATION OF EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS PUPILS OF SPECIALIZED CLASSES IN LAW”, OD, no. 4(12), pp. 129–140, Oct. 2015.

Issue

Section

Загальний розділ