СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Анотація

Проаналізовано інтегрований підхід до педагогічних досліджень в англомовному науковому середовищі; охарактеризовано сучасні педагогічні концепції продуктивної та достовірної педагогіки, дослідницько-орієнтованої педагогіки та педагогіки мультиграмотності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Липман М. Философия в учебном плане [Електронний ресурс] / М. Лимпан : пер. с англ. Е. А.Кондратьева. – Режим доступу: http://www.p4c.ru/487. - Назва з екрану

Мазур Т. А. Современная технология обучения английскому языку «язык как целое» («whole language») как целостный подход к формированию и развитию гармоничной личности [Електронний ресурс] / Т. А. Мазур // Международная практическая конференция «Личность – Слово – Социум». – Минск : Институт предпринимательской деятельности, 2006. – Режим доступу: http://pws-conf.ru/nauchnaya/lss-2006/373-psihologiya-literatury/8206-sovremennaya-tehnologiya-obucheniya-angliyskomu-yazyku-lyazyk-kak-celoer-lwhole-languager--kak-celostnyy-podhod-k-formirovaniyu-i-razvitiyu-garmonichnoy-lichnosti.html. – Назва з екрану.

Привалова Ю. В. Негоциация как образовательная инновация [Електронний ресурс] / Ю. В. Привалова // Язык и культура. – 2013. – №2 (22). – 13 с. – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/negotsiatsiya-kak-obrazovatelnaya-innovatsiya. – Назва з екрану.

Философия для детей [Електронний ресурс] / Lotos Wiki. – Режим доступу: http://ariom.ru/wiki/FilosofijaDljaDetejj/print. – Назва з екрану.

Breen M. P., Candlin C. N. The essentials of a communicative curriculum for language teaching / M. P. Breen, C. N. Candlin // Apllied Linguistics. – 1980. – #1 (2). – P.89-112.

Candlin C. N. Syllabus design as a critical process / C. N. Candlin // General English syllabus design / ed. by C. J. Brumfit. – Oxford : Pergamon Press and the British Council, 1984. – P. 29-46.

Cazden, C. A Pedagogy of Multiliteracy: Designing Social Future [Електронний ресурс] / Courtney Cazden, Bill Cope, Norman Fairclough, Jim Gee // Harvard Educational Review; Spring 1996; 66, 1; Research Library pg. 60. – Режим доступу: http://vassarliteracy.pbworks.com/f/Pedagogy+of+Multiliteracies_New+London+Group.pdf . – Назва з екрану.

Cope B., Kalantzis M. Multiliteracies: New Literacies, New Learning [Електронний ресурс] / B. Cope, M. Kalantzis // Pedagogies: An International Journal, Vol.4, 2009, pp.164-195. – Режим доступу: http://newlearningonline.com/_uploads/pedagogiesm-litsarticle.pdf. – Назва з екрану.

Looking at Instruction: Authentic Pedagogy [Електронний ресурс] // Comprehensive Regional Assistance Center Consortium – Region VI. – Issue No. 3, 1997. – Режим доступу: http://www.wcer.wisc.edu/archive/ccvi/pub/ReformTalk/Mar_97.pdf. – Назва з екрану.

Murdoch, K. Classroom Connections, Strategies for Integrated Learning / K. Murdoch. – Curtain Publishing, 1998.

Newmann F. M., Marks H. M., Gamoran A. Authentic Pedagogy: Standards That Boost Student Performance [Електронний ресурс] / Fred M. Newmann, Helen M. Marks and Adam Gamoran // Isuues in restructuring schools. – Issue Report No. 8 – 1995. – Режим доступу: http://www.wcer.wisc.edu/archive/cors/Issues_in_Restructuring_Schools/Issues_No_8_Spring_1995.pdf. – Назва з екрану.

Productive Pedagogies. Classroom reflection manual [Електронний ресурс]. – The State of Queensland (Department of Education) , 2002. – Режим доступу: https://musghillss.eq.edu.au/Supportandresources/Formsanddocuments/Documents/prodped.pdf. – Назва з екрану.

Downloads


Переглядів анотації: 271

Опубліковано

2015-06-25

Як цитувати

[1]
«СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ», OD, вип. 3(11), с. 163–174, Чер 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ