PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE TEACHERS IN THE REPUBLIC OF POLAND: COMPETENCE APPROACH
Keywords:
экологическое образование, научно-педагогические работники, профессионально-экологические компетенцииAbstract
The article deals with professional competences, which should master future teachers in the Republic of Poland; it analyses the groups of professional competences according to the standard of professional competences of the teachers of the modern Polish school; it describes the basic competences of the Polish school teacher, highlighting by the national and the Polish scientists; it focuses on sociocultural competence of future teachers and the need of information technology education of teachers of all directions of training; the article deals with the problem of raising the professional competence of future teachers.Downloads
References
Гуревич Р. С. Компетентнісний підхід у професійно-педагогічній освіті / Р. С. Гуревич // Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації: матеріали методол. семінару 3 квіт. 2014 р., м. Київ: [у 2 ч.]. Ч. 2 / Нац. акад. пед. наук України; [редкол.: В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий (заст. голови), О. І. Ляшенко (заст. голови) та ін.]. – К.: Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2014 – 292 с. – С. 137-143.
Кристопчук Т. Є. Педагогічна освіта в Республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2013. – Вип. 3-4. – С. 127-134.
Кучай О. В. Формування професійної компетенції вчителів інформатики у вищих навчальних закладах Польщі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / О. В. Кучай. – Черкаси, 2011. – 23 с.
Лактіонова Г. М. Концепт покоління / Г. М. Лактіонова // Концептосфера педагогічної освіти: Матеріали філософсько-методологічного семінару «Аксіологічна концептосфера педагогічної освіти» / Авт. ідеї і упор. Т. П. Усатенко. – К. – Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2010. – 299 с.
Мушкета Р. Підготовка вчителів фізичного виховання у Польщі до оцінювання навчальних досягнень учнів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Радослав Мушкета. – Тернопіль, 2007. – 42 с.
Пасічник В. Р. Модель професійних компетенцій випускників фізкультурних вищих навчальних закладів Польщі В. Р. Пасічник Проблеми фізичного виховання і спорту. – 2010. – № 5. – С. 102-104.
Смірнова Л. Л. Соціокультурна компетентність у структурі підготовки учителів іноземної мови в Польщі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Л. Л. Смірнова. – Кіровоград, 2010. – 23 с.
Шанскова Т. І. Сучасні тенденції підготовки та перепідготовки фахівців гуманітарного профілю у Польщі та країнах Європейського Союзу / Т. І. Шанскова // Українська полоністика. – 2013. – Вип. 10. – С. 159-169.
Denek K. O nowy ksztalt edukacji / К. Denek. – Torun, 1998. – 177 s.
Jakowicka M. Nauczyciel w ksztal ceniu i doskonaleniu w kontekscie reformy edukacji / M. Jakowicka; red. W. E. Koziol, E. Kobylecka. – Warszawa: Wyd. Eurydice, 2008. – 219 s.
Kuzma J. Nauczyciele przyszlej szkoly / J. Kuzma. – Krakow, 2000. – 197 s.