Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення моніторингу якості освіти
Ключові слова:
моніторинг якості освіти, пізнавальна сфера культури мислення учня, методи контролю та самоконтролю навчальних досягнень учня, технологія створення та оцінювання контрольних робіт з математики, української мовиАнотація
У статті розкрито зміст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи щодо опанування технології створення та оцінювання різноманітних контрольних робіт з математики, української мови. Подано розробку семінарського заняття курсу «Методика викладання освітньої галузі “Математика”», присвяченого навчанню студентів складати й оцінювати диференційовані за рівнем складності контрольні роботи з математики.Завантаження
Посилання
Бондар В. І. Дидактика / В. І. Бондар. – К. : Либідь, 2005. – 264 с.
Дибкова Л. М. Моніторинг навчальної діяльності як складова сучасної педагогічної технології / Л. М. Дибкова // Зб. мат. науково-методичної конференції «Навчальні інновації та їх вплив на якість університетської освіти». – К. : КНЕУ, 2003. – С. 272–275.
Митник О. Я. Навчально-творча діяльність молодших школярів на уроках математики. Методика навчання математики в системі післядипломної освіти / О. Я. Митник. − К. : Початкова школа, 2005. − 96 с.
Митник О. Я. Підсумкові (річні) контрольні роботи з математики у початкових класах / О. Я. Митник // Почат. шк. – 2006. – No 4. – С. 38–42.
Педагогика / под ред. Ю. К. Бабанского. – М., 1983. – С. 134.