ФОРСАЙТ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В СЕРЕДНЬОСТРОКОВІЙ І ДОВГОСТРОКОВІЙ ПЕРСПЕКТИВІ

Автор(и)

  • Olha M. Kuzmenko Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

Стаття присвячена форсайту як одній із найпрогресивніших методологій прогнозування; визначено основні методи форсайту; розглянуто основні етапи реалізації форсайт-проектів; проаналізовано роль даної методології у прогнозуванні розвитку системи освіти; визначено актуальність застосування форсайту в контексті формування нових дослідницьких підходів, що ґрунтуються на інтеграції знань, діалозі ідей, концепцій та парадигм.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Olha M. Kuzmenko, Київський університет імені Бориса Грінченка

НДЛ освітології

Посилання

Губерський Л.В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л.В. Губерський // Педагогічна і психологічна науки в Україні (до 15-річчя АПН України) / ред. колегія Сухомлинська О.В., Бех І.Д., Луговий В.І. – К.: Педагогічна думка, 2007. – Т.4. Педагогіка і психологія вищої школи. – 439 с. – С. 128 – 142.

Кірнос І.О. Форсайт як інструмент державного стратегічного планування / І.О. Кірнос // Інноваційна економіка. – 2013. – № 6 (44). – С. 31 – 37.

Проект Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://www.mon.gov.ua/images/files/news/12/05/4455.pdf

Пекар Валерій, Пєстєрніков Євген. Людський капітал України 2025. Підсумки форсайту [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://hvylya.org/analytics/society/lyudskiy-kapital-ukrayini-2025-pidsumki-forsaytu.html

Разгуляев К.А., Хан Д.В. Форсайт и опыт прогнозирования научно-технологических направлений деятельности вуза / К.А. Разгуляев, Д.В. Хан. // Труды XV Всероссийской объединенной конференции инновационных направлений вуза «Интернет и современное общество» (IMS-2012). – Санкт-Петербург, Россия, 2012. – С.160 – 166.

Сисоєва С.О. Освіта як об’єкт дослідження / С.О. Сисоєва // Шлях освіти: науково-методичний журнал. – К.: Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. – 2011. – № 2 – 48 с. – С. 5 – 11.

Соколов А. Долгосрочное прогнозирование тенденций развития образования методами Форсайт / А. Соколов // Вопросы образования. – 2004. - № 3. – С. 66 – 76.

Третьяк В. Форсайт как технология предвиденья / Владимир Третьяк // Экономические стратегии. – 2009. – № 8. – С. 52 – 59.

Форсайт «Образование-2030» [Електронний ресурс]. – МЕТАВЕР образование будущего. – Режим доступу: http://metaver.net/2011/edu2030/

A Practical Guide to Regional Foresight European Communities [Електронний ресурс] – European Commission Joint Research Centre. Institute for Prospective Technological Studies (IPTS). – Seville : Edificio Expo-WTCS, 2001. – 121 p. – Режим доступу: http://forera.jrc.ec.europa.eu/documents/eur20128en.pdf

Downloads


Переглядів анотації: 448

Опубліковано

2014-03-20

Як цитувати

[1]
O. M. Kuzmenko, «ФОРСАЙТ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В СЕРЕДНЬОСТРОКОВІЙ І ДОВГОСТРОКОВІЙ ПЕРСПЕКТИВІ», OD, вип. 1 (5), с. 108–116, Бер 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ