КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Muayyad Ahmed Karam Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.9299

Ключові слова:

естетична компетентність, компетентнісний підхід, компетентність, майбутні фахівці, мистецька освіта

Анотація

У статті розкрито концептуальні підходи до процесу формування
компетентностей студентів мистецьких спеціальностей. Розкрито сутність
понять «компетентність», «естетична компетентність», «естетична
компетентність студентів мистецьких спеціальностей». Подано авторське
визначення поняття «естетична компетентність студентів мистецьких
спеціальностей», яке розглядається як інтегральне особистісне утворення, що
характеризується здатністю індивіда сприймати, оцінювати й усвідомлювати
прекрасне. Визначено складові компоненти естетичної компетентності студентів
мистецьких спеціальностей (естетичне сприймання, естетичні почуття,
естетичні потреби, естетичні смаки, естетичні ідеали). Окреслено особливості
компетентнісного підходу в контексті мистецької освіти. Подано характеристику
основних художньо-графічних компетентностей студентів мистецьких
спеціальностей, як от: інтегральної, спеціальної, методичної, проектної та
естетичної. Наведено перелік якостей якими має володіти майбутній фахівець в
галузі мистецької освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Muayyad Ahmed Karam, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

аспірант

Посилання

Gilford, Dzh. (1965), Tri storony intellekta [Three sides of the intellect]. per. s angl. Je. A. Golubevoj. Psihologija myshlenija. Moskva : Progress, 443–456 (rus).

Zimnjaja, I.A. (2004), Kljuchevye kompetentnosti kak rezul'tativno – celevaja osnova kompetentnosnogo podhoda v obrazovanii. Avtorskaja versija [Key competencies as an effective target basis for a competence-based approach in education. Author's version]. M.: Issledovatel'skij centr problem kachestva podgotovki specialistov, 40 (rus).

Kudrenko, D.O. (2017), Dydaktychni umovy formuvannja khudozhnjo-ghrafichnykh kompetentnostej studentiv mystecjkykh specialjnostej [Didactic conditions for the formation of artistic and graphic competences of students of artistic specialties]. Pedaghoghichnyj aljmanakh, Vyp. 35, 136–142 (ukr).

Stukalova, O.V. (2011), Pedagogicheskie osobennosti professional'nogo stanovlenija budushhih specialistov v sfere kul'tury i iskusstva [Pedagogical features of the professional development of future specialists in the field of culture and art]. Psihologija obrazovanija v polikul'turnom prostranstve, Vyp. 15, T. 3, 109–115 (rus).

Parry, S.B. (1996), The quest for competencies: competency studies can help you make HR decision, but the results are only as good as the study. Training, 33 (eng).

Downloads


Переглядів анотації: 272

Опубліковано

2019-10-17

Як цитувати

[1]
M. A. Karam, «КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ», OD, с. 92–99, Жов 2019.

Номер

Розділ

Соціокультурологічні засади сучасної освіти