ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕТОДОМ ІННОВАЦІЙНИХ ДИКТАНТІВ

Автор(и)

  • Natalia Baranenkova Чернігівський національний технологічний університет
  • Natalia Lashuk teacher Department of Foreign Languages for Specific Purposes, Chernihiv National University of Technology

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.1-2.104114

Ключові слова:

граматичний диктант, групова робота, диверсифікація, диктоглосс, інноваційний диктант, інтерактивні технології, кооперативне навчання, мовна автономія, принцип

Анотація

В статті розглянуто питання ефективності використання диктоглоссу як способу активізації комунікативно-мовленнєвої діяльності, критичного мислення та творчого потенціалу студентів немовних закладів освіти на заняттях іноземної мови за професійним спрямуванням. Визначено ключові стадії проведення традиційної форми диктоглоссу. Висвітлено основні принципи, покликані забезпечувати ефективність та результативність інноваційного диктанту, та намічено шляхи їхньої реалізації. Проаналізовано основні модифіковані версії диктоглоссу та надано рекомендації щодо їхньої підготовки для застосування на заняттях іноземної мови за професійним спрямуванням.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Iwanaka, T. (2013). Improving Listening Skills and Motivation to Learn English through Dictogloss. Journal of Higher Education and Research, 10, 37–51.

Jacobs, G. (2003). Combining dictogloss and cooperative learning to promote language learning. The Reading Matrix, Vol. 3, №1 (April), 1–15.

Mackenzie, A. (2013). Dictogloss Tasks to Promote Cooperative Learning and Vocabulary Acquisition. Journal of Bussiness Administration, 135–143.

Shak, J. (2006). Children using dictogloss to focus on form. Reflections on English Language Teaching, Vol. 5, № 2, 47–62.

Stockwell, M. A. (2010). Literature Review: The Theoretical Underpinning of Dictogloss. Journal of Sugiyama Jogakuen University. Humanities, 41, 109–119.

Sullivan, J., & Caplan, N. (2004). Beyond the Dictogloss: Learner-Generated Attention to Form in a Collaborative, Communicative Classroom Activity. Working Papers in Educational Linguistics, Vol. 19, №1, 65–89.

Downloads


Переглядів анотації: 209

Опубліковано

2019-03-21

Як цитувати

[1]
N. Baranenkova і N. Lashuk, «ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕТОДОМ ІННОВАЦІЙНИХ ДИКТАНТІВ», OD, вип. 1-2, с. 104–114, Бер 2019.

Номер

Розділ

Тенденції розвитку сучасної освіти