ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СТРУКТУРНИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Iryna Kohut Полтавськийй національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.3-4.3281

Ключові слова:

засоби електронної лінгвометодики, інформатизація освіти, професійна підготовка, системний підхід, учитель початкової школи

Анотація

Анотація –  розглянуто поняття інформаційної компетентності, професійно-педагогічної комунікативної компетентності у майбутнього вчителя. Охарактеризовано структуру професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя, обґрунтовано специфіку комунікативної діяльності педагога. Зазначено функції та умови, за яких здійснюється професійно-педагогічна комунікація майбутніх учителів Окреслено важливу складову професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в освітньому середовищі – інформаційну компетентність.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Iryna Kohut, Полтавськийй національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

асистент кафедри загальної, вікової та практичної психології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка

Посилання

Аханян А. А., Кизик О. А. Зарубежный опыт развития информационной компетентности учащихся. Электронный научно-педагогический журнал. 2007. Декабрь. URL: http://www.emissia.org/offline/2007/1220.htm (дата звернення : 12.03.2018).

Верлань А. Ф., Тверезовська Л. О., Федорчук В. А. Інформаційні технології в сучасній школі. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський держ. пед. інститут, 1996. 72 с.

Волкова Н. П. Професійно-педагогічна комунікація : навч. посіб. Київ : Академія, 2006. 256 с.

Головань М. С. Розвиток інформатичної компетентності студентів як педагогічної системи. Педагогічні науки : зб. наук. праць. Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. С. 88–96.

Исмагилова Ф. С. К проблеме психологического анализа профессионального опыта. Вестник Московского университета. Сер. 14 : Психология. 2000. № 2. С. 16–27.

Когут І. В. Теоретичні основи розвитку професійно-педагогічної комунікації в умовах сучасного інформаційного суспільства. Мateriały VIII Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Nauka: teoria i praktyka – 2012». Przemyśl : Nauka i studia, 2012. Vol. 5: Pedagogiczne nauki. S. 68–73.

Куницына В. Н., Карпова Н. В., Погольша В. М. Межличностное общение : учеб. для вузов. СПб., 2001. 544 с.

Редун О. В. Роль самостійної роботи студентів у підвищенні мотивації вивчення іноземної мови. URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Menedzhment/ 2010_13/redun.htm (дата звернення : 25.04.2018).

Ahanyan, A. A, & Kizik O. A. (2007). Zarubezhnyi opyt razvitiia informatcionnoi kompetentnosti uchashchikhsia [Foreign experience of student information competence development]. Electronic scientific-pedagogical magazine. December. Retrieved from: http://www.emissia.org/offline/2007/1220.htm (rus)

Golovan, M. S. (2008). Rozvytok informatychnoi kompetentnosti studentiv yak pedahohichnoi systemy [Development of computer competence of students as a pedagogical system]. Pedagogical sciences: Collection of scientific works. (pp. 88–96.). Sumy: SumMPU them. AS Makarenko (ukr)

Ismagilova, F. S. (2000). K probleme psikhologicheskogo analiza professionalnogo opyta [On the problem of psychological analysis of professional experience]. Bulletin of the Moscow University. Sir 14: Psychology, 2, 16–27 (rus)

Kohut, I. V. (2012). Teoretychni osnovy rozvytku profesiino-pedahohichnoi komunikatsii v umovakh suchasnoho informatsiinoho suspilstva [Theoretical bases of development of professional-pedagogical communication in the conditions of modern information society]. Matherial VIII Mendezynarodowej naukovi-praktycznej konferencji "Nauka: teoria i praktyka - 2012". (pp. 68–73). Przemyśl: Nauka i studia, 5: Pedagogy nauki (ukr)

Kunitsyna, V. N., Karpova N. V., & Poholsha V. M. (2001). Mezhlichnostnoe obshchenie : ucheb. dlia vuzov [Interpersonal communication: study. For high schools]. SPb. (rus)

Mikeshina, L. A. (2005). Filosofiia nauki [Philosophy of science]. M. : Flinta (rus)

Orlova, E. A. (2004). Kulturnaia (sotcialnaia) antropologiia [Cultural (social) anthropology]. M. : Akademicheskii proekt (rus)

Redun, O. V. Rol samostiinoi roboty studentiv u pidvyshchenni motyvatsii vyvchennia inozemnoi movy [The role of independent work of students in increasing the motivation of studying a foreign language]. Retrieved from http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Menedzhment/ 2010_13 / redun.htm (ukr)

Verlan, A. F., Tyrezovskaya, L. O., & Fedorchuk, V. A. (1996). Informatsiini tekhnolohii v suchasnii shkoli [Information technology in modern school]. Kamyanets-Podilsky: Kamenets-Podilskyi state. ped institute (ukr)

Volkova, N. P. (2006). Profesiino-pedahohichna komunikatsiia : navch. posib. [Professional-pedagogical communication: teaching. manual]. Kyiv: View. Center Academy (ukr)

Scheler, M. (1994). Filosofskoe mirovozzrenie [Philosophical Worldview]. In Izbrannye proizvedeniia [Selected Works]. M. : Gnosis (rus)

Downloads


Переглядів анотації: 360

Опубліковано

2018-09-08

Як цитувати

[1]
I. Kohut, «ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СТРУКТУРНИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ», OD, с. 246–258, Вер 2018.

Номер

Розділ

Компетентнісний підхід в освіті