CRITERIA FOR THE FORMATION OF READINESS TO PROFESSIONAL ACTIVITY OF ENGINEERS BASED ON 3D-MODELING

Authors

  • Olexandr S. Kyrychenko Миколаївський національний аграрний університет

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2017.3-4.2938

Keywords:

readiness, readiness to professional activity of engineers, criteria and indicators of the formation of readiness to professional activity, levels for the formation of readiness, 3D-modeling

Abstract

In this article, the author singles out the criteria for the formation of readiness to professional activity of higher education engineers based on 3D-modeling. A review of the latest publications about the formation of criteria for readiness for professional activity and about modeling and modeling of the training of engineers. In addition, pedagogical aspects of 3D modeling technology are considered. The pedagogical feasibility of using 3D-modeling in the professional training of future engineers is revealed. It consists in identifying of interested educational applicants who showed interest in knowledge, helping them to obtain a steady interest in 3D-models construction, for example, using the 3D-tools of automated design tools or using 3D-printing technologies.

Terminological terms "criterion" and "indicator" are analyzed, taking into account various approaches to interpretation, including pedagogical interpretation, of the term "criterion". It is noted that the term "criterion" is broader in its meaning than the term "indicator" and is defined as a measurement, that is, the rule that should be used in diagnosing.

Four main criteria for the formation of readiness have been proposed: motivational, integration, activity and creative. For each selected criterion, the indicators of its manifestation are specified. Based on the identified criteria and indicators of their manifestation, the following levels of readiness are marked: low, medium, sufficient and high. Moving at marked levels of the formation of engineer’s readiness based on 3D-modeling technology. It can provide a better level of training of engineers.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Olexandr S. Kyrychenko, Миколаївський національний аграрний університет

Кандидат технічних наук, доцент кафедри електроенергетики, електротехніки та електромеханіки

References

Бахмат Н. В. Педагогічне моделювання як складова фахової готовності вчителя початкових класів [Текст] / Н. В. Бахмат // Педагогічна освіта: теорія і практика. – 2011. – Вип. 7. – С. 14 – 20.

Бацуровська І. В. Теоретичні основи використання технологій дистанційного навчання при підготовці майбутніх інженерів у ВНЗ [Текст] / І.В. Бацуровська // Перспективна техніка і технології – 2011 : матеріали VII-ї Міжнар. наук.—практ. конф. молодих учених, аспірантів і студентів (Миколаїв, 13-16 вересня 2011). – Миколаїв: 2011. – С. 157 – 163.

Бацуровська І. В. Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів [Текст] / І. В. Бацуровська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – № 3 (85). – 2016. – С. 14 – 20.

Броннікова В. Б. Критерії, показники та рівні готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів [Електронний ресурс] / В. Б. Броннікова // Теорія і методика професійної освіти : електронний науковий фаховий журнал. – Режим доступу: http://tmpo.ivet-ua.science/images/Vol._10/16_tmpo_10_bronnikova.pdf.

Горбатюк Р. Комп’ютерне моделювання у підготовці майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності [Текст] / Р. Горбатюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2009. – № 3. – С. 222 – 229.

Дахин А. Н. Педагогическое моделирование : монография / А. Н. Дахин. – Новосибирск: Изд-во НИПКиПРО, 2005. – 230 с.

Дущенко О. Готовність майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності [Текст] / О. Дущенко // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Сер : Педагогіка. – 2015. – № 1. – С. 327 – 333, DOI: 10.7905/нвмдпу.v0i14.1089 (ukr).

Кириченко О. С. Технології 3D-моделювання для підготовки інженерів-електроенергетиків [Текст] / О. С. Кириченко // Матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Ужгород, 23-24 червня 2017 року). – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 69 – 72.

Кобзар В. М. Формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю [Текст] : дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Кобзар Валентина Миколаївна – Вінниця, 2015. – 261 с.

Козак Л. В. Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності [Текст] / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2013. – Вип. 3. – С. 76 – 88.

Литвин В. А. Методика формування інформаційної культури майбутніх архітекторів [Електронний ресурс] / В. А. Литвин // Молодий вчений. – 2015. – № 2(4). – С. 159 – 162. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2%284%29__43.

Лодатко Є. О. Моделювання в педагогіці : точки відліку [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Е-журнал «Педагогічна наука : історія, теорія, практика, тенденції розвитку». – 2010. – Вип. № 1. – Режим доступу: http://www.intellect-invest.org.ua/ukr/pedagog_editions_emagazine_pedagogical_science_vypuski_n1_2010_st_2/.

Мещанінов О.П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні : Монографія. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2005. – 460 с.

Огієнко О. І. Формування готовності до інноваційної діяльності як важлива складова професійної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / О. І. Огієнко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал СумДПУ імені А. С. Макаренка. – № 7 (33). – 2014. – С. 154 – 162.

Ожга М. М. Методика навчання систем 3D проектування майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю : дис. канд. пед. наук [Текст] : 13.00.02 / Ожга Михайло Михайлович – Харків, 2015. – 284 с.

Ожегов С. И. Словарь русского языка : Около 70 000 слов // С. И. Ожегов / Под ред. чл.-корр. АН СССР Н. Ю. Шведовой. – [23-е изд., испр.]. – М. : рус. яз., 1991. – 917 с.

Плахотнюк Н. П. Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності [Текст] / Наталя Павлівна Плахотнюк. // Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II. –Слов’янськ: СДПУ. – 2010. – №5. – С. 181 – 191.

Самойленко О. М. Теоретичні основи використання технологій дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів математики [Текст] / О. М. Самойленко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2011. – Вип. 1. – С. 29-34.

Самойленко О. М. Підготовка бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання : монографія / О. М. Самойленко; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. – Херсон : Грінь Д.С., 2013. – 434 c. – Бібліогр.: с. 374 – 418.

Столяренко О. В. Моделювання педагогічної діяльності у підготовці фахівця: навчально-методичний посібник / О. В. Столяренко, О. В. Столяренко. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – 196 с.

Федорук А. Л. Критерії та показники готовності майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю [Текст] / А. Л. Федорук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка : науковий часопис. – Чернігів : ЧНПУ, 2015. – № 130. – С. 223 – 227.

Шароватова О. П. Дослідження готовності майбутніх соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності [Текст] / О. П. Шароватова // Вісник Харківської державної академії культури. – 2009. - Вип. 27. – С. 224 – 232.

Яворська Т. М. Структура, критерії та рівні сформованості самоосвітньої компетентності у майбутніх фахівців економічної галузі [Текст] / Т. М. Яворська // Професійна освіта: проблеми і перспективи. – 2014. – Вип. 7. – С. 56 – 61.

Downloads


Abstract views: 959

Published

2017-12-14

How to Cite

[1]
O. S. Kyrychenko, “CRITERIA FOR THE FORMATION OF READINESS TO PROFESSIONAL ACTIVITY OF ENGINEERS BASED ON 3D-MODELING”, OD, pp. 296–308, Dec. 2017.

Issue

Section

Informatization of Education