АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ТА МОДЕЛЕЙ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Alla A. Zagorodnya Межрегіональна академія управління персоналом

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.3.15262

Ключові слова:

інтерактивні технології, фахова підготовка, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, професійна взаємодія, іншомовне спілкування, фахівець галузі права

Анотація

Автор проводить аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні. Зазначає, що Україна визнавши принципи, на яких будується європейський освітній, дослідницький та культурний простір і взявши на себе зобов’язання реформувати національну систему освіти відповідно до основних положень Болонської декларації, серед яких найважливішим вважається якість вищої освіти, насамперед необхідно удосконалити нормативно-правове забезпечення діяльності вищих навчальних закладів (ВНЗ), зокрема організації навчального процесу. Основним нормативним документом, що визначає організацію навчального процесу в конкретному напрямку освітньої або кваліфікаційної підготовки, є навчальний план. Отже, необхідно модернізувати навчальні плани підготовки бакалаврів і магістрів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Alla A. Zagorodnya, Межрегіональна академія управління персоналом

кандидат педагогічних наук, професор кафедри управління персоналом та економіки

Посилання

Комюніке Конференції Міністрів країн Єв-ропи, відповідальних за сферу вищої освіти “Загальноєвропейський простір вищої освіти – Досягнення цілей”, м. Берген, 19-20 травня 2005 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada. gov.ua/laws/show/994_576.

Міністерство освіти України. Про затвердження Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах: Наказ від 2 червня 1993 р. № 161 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0173-93.

Закон України. Про вищу освіту: Закон від 1 липня 2014 р. № 1556-VII // Відомості Верховної Ради України, 2014, № 37-38, ст. 2004 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.

Бадер В.І. Проблеми забезпечення якості підготовки фахівців у вищих навчальних закладах України / В.І. Бадер, А.О. Андрющук //е-журнал «Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку» / Архів номерів / Випуск № 2, 2009 – Режим доступу: http://www.intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-magazine _pedagogical_science_arhiv_pn_n2_2009_st_10/.

Болонська конвенція, Спільна заява міністрів освіти Європи “Зона європейської вищої освіти”, м. Болонья, 19 червня 1999 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zavantag.com/docs/203/index-555130-3.html.

Downloads


Переглядів анотації: 220

Опубліковано

2016-11-08

Як цитувати

[1]
A. A. Zagorodnya, «АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ТА МОДЕЛЕЙ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ», OD, вип. 3(15), с. 152–162, Лис 2016.

Номер

Розділ

Тенденції розвитку сучасної освіти