Українська школа на шляху до якісної освіти

Автор(и)

  • Олександр Ляшенко Національна академія педагогічних наук України

Анотація

Статтю присвячено питанню якості української системи загальної середньої освіти. Висвітлено результати участі українських школярів у Міжнародному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS–2007 та результати ЗНО – 2010 випускників шкіл. Автор наголошує на важливості внесення змін у зміст освіти та оновленні Державного стандарту освіти, піддає сумніву доцільність повернення до 11-річного терміну повної загальної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олександр Ляшенко, Національна академія педагогічних наук України

Академік-секретар

Посилання

TIMSS 2007. International Mathematics Report: Findings from IEA’s Trends in International Mathematics and Science Study at the Fourth and Eighth Grades / Ina V.S. Mullis, Michael O. Martin, Pierre Foy etc. – TIMSS & PIRLS International Study Center, Lynch School of Education, Boston College.– 488 р.

TIMSS 2007. International Science Report: Findings from IEA’s Trends in International Mathematics and Science Study at the Fourth and Eighth Grades / Michael O. Martin, Ina V.S. Mullis, Pierre Foy etc. – TIMSS & PIRLS International Study Center, Lynch School of Education, Boston College. – 512 p.

Офіційний звіт про проведення зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів України в 2010 році.–К.: УЦОЯО, 2010.– 352 с.

Downloads


Переглядів анотації: 184

Опубліковано

2014-01-12

Як цитувати

[1]
О. Ляшенко, «Українська школа на шляху до якісної освіти», OD, вип. 2 (4), с. 115–121, Січ 2014.

Номер

Розділ

Мистецька освіта