ЛІНІЙНИЙ ТА ОБ’ЄМНИЙ СПОСОБИ ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.1108120Ключові слова:
діти дошкільного віку, шкільна зрілість, функціональна готовність, мотиваційна готовність, дрібна моторикаАнотація
Стаття знайомить з особливостями лінійного та об’ємного(візуального, графічного) способів інформаційної репрезентації. Показано переваги та недоліки кожного з означених способів викладення інформації. Автор демонструє нагальну потребу більш активного використання вчителем візуальних форм інформаційної репрезентації, що пов’язане з різким розширенням сучасного інформаційного простору знань. Оволодіння вчителем сучасними засобами роботи з інформаційними масивами сприяють загальному розвиткові його інформаційної грамотності. Окреслено можливості використання об’ємного способу інформаційної репрезентації в повсякденній педагогічній практиці. Візуалізація інформаційних масивів знань сприятиме зростанню інформаційної грамотності вчителя, що є перспективним напрямом подальших розвідок.Завантаження
Посилання
Костина А. В. Какая информация вам нужна: почему знаний мало, а информации много/ Костина Анна Владимировна – [электронный ресурс]. – Режим доступа: http://sdo.elitarium.ru/kakaja_informacija_vam_nuzhna/
Дементьев И. А. Труд заглянуть в первоисточник / Илья Дементьев – [электронный ресурс]. – Режим доступа: http://gefter.ru/archive/13367
Грушевский С.П. Сгущение учебной информации в профессиональном образовании. Монография. / Грушевский С.П., Остапенко А. А. – Краснодар: Кубан. гос. ун–т, 2012. 188 с.
Арнхейм Р. В защиту визуального мышления // Рудольф Арнхейм Р. Новые очерки по психологии искусства. М.: Прометей, 1994.
Симоненко С. М. Психологія візуального мислення: Дис... д–ра психол. наук/ Симоненко Світлана Миколаївна. – Південноукраїнський держ. Педагогічний ун–т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 462 арк.
Мерзлякова Е. Л. Психологические аспекты развития информационной грамотности субъектов педагогических систем / Merzliakova E.L. // Uczen zdolnyijego edukacja. – Warszawa, 2013. – Wydawnictwo Universitas Redivivs. – С.168–174.
Шаталов В. Ф. Эксперимент продолжается. / Шаталов В. Ф. — Донецк: «Сталкер», 1998. — 396 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://nsportal.ru/gp/2012/12/shatalov–vf–eksperiment–prodolzhaetsya