TEXT CENTRIC APPROACH TO THE DEVELOPMENT OF SPEECH, EXPRESSION OF THE FUTURE TUTORS OF PRESCHOOL EDUCATION THEORY AND METHODS OF TEACHING

Authors

  • Yulia А. Rudenko ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського"

Keywords:

information resources, methods, history, documents, source reader

Abstract

The article is devoted to methodological rationale of the use of text centric approach in the development of speech, expression of future nursery-teachers’. The author reveals the importance of the key concepts of text centric approach: the cultural importance of professionally oriented texts (KSPOT), the cultural significance of a professional discourse.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Yulia А. Rudenko, ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського"

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної освіти, ДЗ "Південноукраїнський  національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського"

References

Воробьев В.В. Лингвокультурология. Теория и методы /В.В.Воробьев. -М.: Изд-во росийского ун-та дружбы народов, 1997. -332 с.

Голуб Н.Б. Процес текстотворення як головний елемент риторики /Н.Б.Голуб. [Електронний ресурс]. //Режим доступу http://vuzlib.com/content/view/169/84/.

Н.А.Горбачева. Текстоцентрический подход к формированию коммуникативных умений и навыков учащихся [Електронний ресурс] Режим доступу http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp8/Gorbacheva.pdf.

Дроздова І.П. Теоретико-методичні засади розвитку українського професійного мовлення студентів вищих навчальних закладів нефілологічного профілю: дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання (українська мова)»/ Ірина Петрівна Дроздова. – Херсон.,2011 . – 450 с.

Єщенко Т.А. Роль тексту і дискурсу у формуванні професійного мовлення студентів технічних спеціальностей / Т.А.Єщенко// Наукові праці ДОННТУ. Серія «Педагогіка, психологія і соціологія». - № 1(13). - 2013. –с. 1-7.

Колесник К.В. Применение лингвокультурологические подхода в обучении новогреческого языка в общеобразовательных учебных заведениях Украины /К.В.Колесник // Наукові записки. Серія «Педагогіка» -2014. - № 1 С. 93-99.

Колосовская Е.В. Место дискурсивной практики в образовательной школе. / Евгения Викторовна Колосовская // Филологические науки. Вопросы теории и практики. –Тамбов: Грамота, 2010. - №2 (6). - С.80-85.

Костомаров В.Г. Старые мехи и молодое вино. Из наблюдений над русским словоупотреблениемм конца ХХ века / В.Г.Костомаров, Н.Д.Бурвикова. –СПб.: Златоуст, 2001. -72 с.

Кратасюк Л.М. Інтерактивні методи в навчанні учнів 5-6 класів створювати тексти різних типів. Автореферат дис. канд.. пед. наук. 13.00.02/ Людмила Миколаївна Кратасюк. - К., 2011. 24 с.

Матвеева Т.В. Функциональные стили аспекте текстовых категорий / Тамара Вячеславовна Матвеева. – Свердловск: Уральский университет, 1990. – 624 с.

Мигненко М.А. Формирование лингвокультурологической комнетенции в процес се профессиональной подтогочки иностарнніх военнослужащих: дисс. Канд..пед наук: спец. 13.00.08 / М.А.Мигненко. –Тольятти, 2004. -207 с

Перхайло Н. Текстотворча компетентність у світлі інноваційної освітньої парадигми [Електронний ресурс]. Режим доступу http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/image/konf%2011/doklad_11_3_2_25.pdf

Прохорова О.И. Формирование лингвокультурологической комптенции на занятиях по русскому языку / О.И.Прохорова // Русский язык за рубежом. -№3. -2001. [Электронный ресурс]/ Режим доступа http://www.gramota.ru/biblio/magazines/ryzr/rzr2001

Селиванова Е.А. Основы лингвистической теории текста и коммуникации. /Елена Александровна Селиванова// К.Брама. –Изд Вовчок О.Ю., 2004. – 336 с.

Суворова С.Л. Феноменология исследования понятий «дискурс» и «педагогический дискурс». / Светлана Леонидовна Суворова// Вестник Южно-Уральського государственного университета. Серия: Образование. Педагогические науки. – Вып.№ 4 (263) . -2012. – С. 84- 87.

Туркевич О.В. Особливості використання культурологічних текстів у процесі навчання української мови як іноземної // Оксана Туркевич// Теорія і практика викладання української мови як іноземної. 2008. Вип. 3. - С. 277–280.

Ходякова Л. А. Методика интерпритации текста как феномена культури / Л. А. Ходякова // Ярославский педагогический весник. – 2011. – № 2. – Т. 2. Психолого-педагогические науки. – С.76–81.

Хомаєва А. В. анастасія вячеславівна Лінгвокультурологічна компетенція як компонент сучасного навчання англійської мови / А. В. Хомаєва // IX всеукраїнська науково-методична конференція студентів і молодих науковців «Прикладна лінгвістика 2013: проблеми та рішення». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://conference.nuos.edu.ua/catalog//lectureDetail?conferenceId=19967&lectureId=21798

Шиянюк Л. Текст як основа формування риторичної культури студентів- нефілологів / Лариса Шиянюк // Вісник Львів. ун-ту серія філол. 2010. вип. 50. с. 371-377.

Downloads


Abstract views: 355

Published

2015-10-13

How to Cite

[1]
Rudenko Y. А., “TEXT CENTRIC APPROACH TO THE DEVELOPMENT OF SPEECH, EXPRESSION OF THE FUTURE TUTORS OF PRESCHOOL EDUCATION THEORY AND METHODS OF TEACHING”, OD, no. 4(12), pp. 181–194, Oct. 2015.

Issue

Section

Загальний розділ