ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФАХОВІЙ ЛІНГВОДИДАКТИЧНІЙ ОСВІТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Yulia Rudenko ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" http://orcid.org/0000-0002-9253-0679

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.130142

Ключові слова:

інтерактивні технології, ігрові технології, мовна гра, фахова лінгвістична освіта, майбутні вихователі, заклади дошкільної освіти

Анотація

У статті порушено проблему використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, зокрема, розглянуто сутність інтерактивного навчання, визначено засадничі принципи використання новітніх, інтерактивних, інтерактивно-ігрових, ігрових технологій в професійно-мовленнєвій діяльності майбутніх вихователів, подано класифікацію ігрових технологій: технології ігрової взаємодії в освітньому процесі; технологія імітаціно-моделюючих ігор; технологія мовної та мовленнєвої гри; технологія рольових-навчальних ігор; технологія ділової гри (ділові ігри, навчальні ігри, ігрові ситуації, дискусії, тренінги, мовні ігри, мовленнєві ігри тощо), обґрунтовано педагогічні вимоги до використання ігрових технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти, розглянуто функції ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів.
Визначено сутність наукових понять «ігрові технології», «мовні ігрові технології», «мовна гра».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Yulia Rudenko, ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського"

доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики дошкільної освіти

Посилання

Belyanka, G.V. (2001), Interactyvni priyomy vycladanna navchalnoyi dyscypliny u vychiyi schkoly [Interactive techniques for teaching teaching in a high school]. Kyiv, Ukraine: NPU M.P. Drahomanova [in Ukrainian]

Golovko, N. (2015), Igrovi tehnologyii yak zasib aktyvizacyii piznavalnoyi diyalnosti studentiv [Gaming technologies as a means of activating cognitive activity of students]. Visnyk Kyyivskoho nacionalnogo universytetu imeni T.G. Shevchenka - Bulletin of the Taras Shevchenko National University of Kyiv, 1 , 17-20 [in Ukrainian]

Dovbnia, S.O. Vprovadzhenna interactyvnyh tehnologyi u practycu fahovoyi pidhotovky maybutnih vuhovateliv (na materiali dyscypiny «Osnovy igroviyi diyalnosti» ) [Implementation of interactive technologies in the practice of professional training of future educators (on the material of the discipline "Fundamentals of gaming activity")] http://conf.kubg.edu.ua/index.php/courses/preschool/paper/viewFile/139/127 [in Ukrainian]

Kish, N.V. (2016), Igrovi tehnologyii yak efektyvnuy zacib navchanna profesiynogo inchomovanogo cpilkuvanna maybutnih fahivciv riznyh specialnostey [Gaming technologies as an effective means of training professional foreign language communication of future specialists of different specialties]. Naukovuy visnyk Uzhgoridskoho universytetu - Scientific herald of Uzhgorod University. Seriya «Pedagogika. Socialna robota» - Series "Pedagogy. Social work", 2 (239), 101-104 [in Ukrainian]

Koloiz, Zh.V. (2016), Movna gra yak vuyav kreatyvnosti v suchasniy aforystuci [Language game as a manifestation of creativity in modern aphorism]. Philologichni studiyi - Philological Studies, 15, 163- 185 [in Ukrainian]

Komlichenko, O.O. & Tsvetkova, O.M. (2013), Vykorystannya intraktyvnyh metodiv v navchalnomu procesi ta pidsumkovomu kontroli znan studentiv [The use of interactive methods in the learning process and the final control of student knowledge]. Inphormaciyni tehnologii v osviti nauci ta vyrobnuctvi - Information technology in education, science and production, 3 (4), 178 – 186 [in Ukrainian]

Kudikina, N.V. (2017), Interaktyvni phormy I metody navchanna ukrayinskoyi movy v pochatkovyh klacah shkil iz rosiyckoyu movoyu vykladannya teoriya i metodyka [Interactive forms and methods of teaching Ukrainian in elementary schools of Russian language teaching: theory and methodology]. Kyiv, Ukraine: Vydavnychyyi dim "Sam", 128 [in Ukrainian]

November, O.A. (2016), Teoretyko-metodychni zasady phormuvanna prophesiyno-tvorchogo potencialu maybutnih vyhovateliv doshkilnyh navchalnyh zakladiv [Theoretical and methodical principles of formation of professional-creative potential of future teachers of pre-school educational institutions]. Doctor's thesis. Odessa [in Ukrainian]

Marco, M.M. (2018), Phormuvanna gotovnosti maybutnih vyhovateliv pochatkovyh klasiv do zastosuvanna navchalno-igrovyh tehnologiy u prophesiyniy diyalnosti [Formation of the readiness of future primary school teachers for the application of educational-gaming technologies in their professional activity]. Candidate's thesis. Mukachevo [in Ukrainian]

Malinovich, L.M, Legenzevich, G.Ya.(2014), Vplyv interactyvnyh tehnologiy navchanna na osobystist maybutnogo phahivca [Influence of interactive training technologies on the personality of the future specialist]. Naukovuy visnyk Lvivskoho derzhavnogo universytetu rishnih sprav - Scientific herald of Lviv State University of Internal Affairs, 1, 121- 131 [in Ukrainian]

Pometun, O.I, Pirozhenko, L.V (2004), Suchasnuy urok. Interactyvni tehnoligiyi navchanna [Contemporary lesson. Interactive training technology]. Kyiv, Ukraine: ASK, 192 [in Ukrainian]

Skomorovsky, I. (2017) Vykorystannya intraktyvnyh tehnologiy u prophesiyniy pidgotovci maybutnih vyhovateliv VNZ [Use of innovative technologies in the training of future schoolchildren]. Osvitniy prostir- Educational space, 11.,104-109. http://journals.pnu.edu.ua/index.php/esu/article/view/2362/2430 [in Ukrainian]

Shcherban, P. (2014), Zastosuvanna igrovyh tehnologiy v osviti istoriya ta perspectyvy [Application of gaming technologies in education: history and perspectives]. Vytoky pedagogichnoyi maysternosti - Origins of pedagogical skill, 13, 286-291 [in Ukrainian]

Downloads


Переглядів анотації: 296

Опубліковано

2019-10-17

Як цитувати

[1]
Y. Rudenko, «ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФАХОВІЙ ЛІНГВОДИДАКТИЧНІЙ ОСВІТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ», OD, с. 130–142, Жов 2019.

Номер

Розділ

Інновації в освіті