ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ

Автор(и)

  • Valentyna I. Bobrytska

Ключові слова:

властивості інформації, інформація, інформаційна компетентність, інформаційно-нетрадиційна педагогіка, інформологія, педагогічне поле, теорія поля

Анотація

У статті розглядаються особливості професійної адаптації молодих фахівців з вищою освітою; схарактеризовано сукупність обставин (соціально-психологічних, психофізіологічних), що викликають складнощі професійної адаптації фахівців-початківців; обґрунтовано педагогічні умови, що впливають на ефективність перебігу професійної адаптації молодих фахівців, профілюють виникнення дезадаптації та змін у ціннісно-мотиваційному ставленні до вибраної професії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Бобрицька В.І. Формування здорового способу життя у майбутніх учителів: монографія / В. І. Бобрицька. – Полтава : ТОВ «Поліграфічний центр «Скайтек», 2006. – 432 с.

Чижиков В. М. Теория и практика социокультурного менеджмента [Текст] : учебник / В. М. Чижиков, В. В. Чижиков. – М. : МГУКИ, 2008. – 611 с.

Bobrytska V.I. Value measuring of psychophysical adaptation of a teacher-beginner / V. I. Bobrytska // The Strategies of Modern Science Development: International scientific-practical conference. Science Book Publishing House, Yelm, WA, USA, 29-30 March 2013. – P. 153-158. ISBN 978-1-62174.

Maslach C., Goldberg J. Prevention of burnout New perspectives // Applied and Preventive psychology, 1998, V. 7, pp. 63 – 74.

Downloads


Переглядів анотації: 164

Опубліковано

2015-06-25

Як цитувати

[1]
V. I. Bobrytska, «ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ», OD, вип. 3(11), с. 22–31, Чер 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ