The development of social intelligence in the future leaders of educational institutions

Authors

  • Сергій Редько Київський університет імені Бориса Грінченка

Keywords:

social intellect, factors, determinants, active socially-psychological studying

Abstract

The article is devoted to the analysis of psychological determinants of development of the social intellect for the students-future leaders of establishments of education. Influence of the socially-psychological factors on a social intellect is examined here.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Сергій Редько, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат психологічних наук, доцент кафедри управління навчальним закладом, менеджменту та економіки освіти

References

Алексєєнко Т. А. Формування пізнавальної активності студентів в умовах блокової організації навчання: дис. ...канд. пед. наук: 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Т. А. Алексєєнко. — К., 1995. — 206 с.

Беляева Е. В. Социальный интеллект и психологические качества личности руководителя: автореф. дис. ...канд. психол. наук: 19.00.05 / Е. В. Беляева. — Самара, 2005. — 28 с.

Булка Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність / Н. І. Булка // Практична психологія і соціальна робота. — 2004. — № 6. — С. 43—53.

Власова О. І. Психологія соціальних здібностей: структура, динаміка, чинники розвитку: монографія / О. І. Власова. — К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2005. — 308 с.

Куницына В. Н. Межличностные отношения / В. Н. Куницына, Н. В. Казаринова, В. М. Погольша. — СПб.: Питер, 2003. — 544 с.

Лобанов А. П. Соотношение социального и психогеометрического интеллекта / А. П. Лобанов, А. В. Свиридова // Социальный интеллект: проблемы исследования и диагностики: учебно-методическое пособие / Под ред. А. П. Лобанова. — Мн.: БГПУ, 2003. — С. 18—23.

Ляховець Л. О. Чинники розвитку соціального інтелекту у студентів-психологів / Л. О. Ляховець // Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія / За ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. — К. — Ніжин, 2008. — Т. 10. — Вип. 6. — Ч. 2. — С. 31—35.

Маркова А. К. Формирование мотивации учения: Книга для учителя / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. — М.: Просвещение, 1999. — 192 с.

Сасько О. О. Застосування діагностики соціального інтелекту для дослідження соціально-психологічних особливостей юнацтва / О. О. Сасько // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. — 2005. — Вип. 31. — Серія «Психологічні науки». — Т. 3. — С. 42—46.

Соціально-психологічний словник / Авт.-укладачі: В. М. Галицький, О. В. Мельник, В. В. Синявський. — К., 2004. — 250 с.

Чепелєва Н. В., Пов’якель Н. І. Теоретичне обґрунтування моделі особистості практичного психолога // Психологія: збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. — 1998. — Вип. ІІІ. — С. 35—41.

Downloads


Abstract views: 494

Published

2013-12-20

How to Cite

[1]
С. Редько, “The development of social intelligence in the future leaders of educational institutions”, OD, no. 2, pp. 134–143, Dec. 2013.

Issue

Section

13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти