ЗАСОБИ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Victoria H. Muromets Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

педагогічні умови, професійна взаємодія, споживачі туристичних послуг, бакалавр з туризму

Анотація

У статті розглядається процес формування готовності майбутніх педагогів до попередження та подолання конфліктів в освітньому середовищі; здійснений теоретичний аналіз поняття „превенція”, розкрито потенціал використання засобів естетотерапії у позааудиторній діяльності як превентивного фактору запобігання міжособистісних конфліктів. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Victoria H. Muromets, Київський університет імені Бориса Грінченка

доцент кафедри теорії та історії педагогіки

Посилання

Амонашвілі Ш. О. Школа життя / Ш. О. Амонашвілі /Пер.з російської. – Хмельницький : Подільський культурно-просвітительський центр М. І. Реріха, 2002. – 172 с.

Конфлікт в освітньому середовищі як потреба змін: Матеріали обласної науково-практичної Інтернет-конференції (20.09.11 – 15.10.11, м. Черкаси) / за ред. Т. Б.Артеменко, В. М.Боголія. – Черкаси: ЧОІПОПП, 2012. – 110 с.

Лукашонок Л. А. Профессиональная подготовка учителя к разрешению конфликта в воспитательном процессе : автореф. дис. … канд. пед. наук / Л. А. Лукашонок. – М., 1998. – 20 с.

Пов’якель Н.І. Основи психології конфлікту: навчальний посібник (з практикумом). – К.: ВД НПУ імені М.В.Драгоманова, 2009. – 388 с.

Сергєєнкова О. П., Столярчук О.А., Коханова О.П, Пасєка О.В. Педагогічна психологія. [навч. посіб]. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 168 с.

Федій О.А. Естетотерапія /О.А. Федій. – навч. пос. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 256 с.

Переглядів анотації: 175

Опубліковано

2015-06-25

Як цитувати

[1]
V. H. Muromets, «ЗАСОБИ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ», OD, вип. 3(11), с. 219-227, Чер 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ