Pedagogical aspects of the professional development of teachers in postgraduate education
Keywords:
professional development, improving teachers continuing education system, formation of teachers’ professional competenceAbstract
In this article is underlined, that among the important problems of development of сontinuing pedagogical education of teachers andragogy is a theoretical ground for experimental verification of efficiency of realization of the effective teacher training.Downloads
References
Акмеологические проблемы подготовки преподавателей : cб. науч, тр. / Отв. ред.: Н. В. Кузьмина, Е. С. Гуртовой. – Вып. 2. – М. : Шуя: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, Шуйский государственный педагогический университет, 1999. – 191 с.
Акмеологія — наука XXI століття: розвиток професіоналізму: матеріали Другої міжнародної науково-практичної конференції / Наук. редагув.: В. І. Перевозчиков. – К.: КМПУ імені Б. Д. Грінченка, 2008. – 496 с.
Буренко В. М. Роль викладача у створенні сприятливих умов для навчання дорослих / В. М. Буренко // Теоретичні питання освіти та виховання: зб. наук. праць. – К.: КНПУ, 2001. – No 17.
Варфоломеева О. В. Акме психотерапевта. Концепция профессионального развития: монография / О. В. Варфоломеева. – М.: Дом МПА - Пресс, 2003. – 228 с.
Гушлевська І. В. Зміна професійних функцій і ролі вчителя: вчитель як носій суспільних змін / І. В. Гушлевська // Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць / Ред. кол.: В. В. Олійник (гол. ред.) та ін. – К.: Міленіум, 2006. – Вип. 3.
Даниленко Л. І. Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи: монографія. – 2-ге вид. – К.: Логос, 2002. – 140 с.
Данилова Г. Акмеологічна модель педагога / Г. Данилова // Освіта і управління: науково-практичний журнал. – 2005. – Т. 8. – Ч. 3-4.
Джура О. Д. Умови та ефективність професійного самовизначення особистості / О. Д. Джура // Нова парадигма: альманах наукових праць. – Запоріжжя, 2003. – Вип. 34.
Иванов В. Г. Моделирование педагогической деятельности / В. Г. Иванов // Высшее образование в России. – 1998. – No 2.
Карамушка Л. М. Психологія управління закладами середньої освіти: монографія / Л. М. Карамушка. – К.: Ніка-Центр, 2000. – 332 с.
Коломінський Н. Л. Психологія безперервного підвищення кваліфікації керівників освіти / Н. Л. Коломінський // Актуальные проблемы современной психологии. – Х.: ХГУ, 1993.
Кудрявцева Н. П. Державне управління системою післядипломної освіти: стан та перспективи / Н. П. Кудрявцева // Теорія: мікро, макроекономіки: зб. наук. пр. – К.: Академія муніципального управління, 2003.
Післядипломна педагогічна освіта України: сучасність і перспективи розвитку: наук.-метод. посібник / За заг. ред. В. В. Олійника, Л. І. Даниленко. – К.: Міленіум, 2005. – 230 с.
Поташник М. М. Управление современной школой (В вопросах и ответах) / М. М. Поташник, А. М. Моисеев. – М.: Новая школа, 1997. – 352 с.
Шевелева С. С. Открытая модель образования (синергетический подход) / С. С. Шевелева. – М.: ИЧП «Издательство Магистр», 1997. – 48 с.