РИТМІКА У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Ключові слова:
віктимність, підліткова субкультура, субкультурна підліткова психологіяАнотація
У статті досліджено ґенезу системи «рухомої пластики» Е. Жака-Далькроза та її функціонування у різних освітніх структурах минулого й сьогодення; проаналізовано історичні передумови становлення й розвитку ритміки як складової системи «мистецтва руху» та засобу музичного і хореографічного виховання; визначено місце і роль ритміки як музично-педагогічної дисципліни у різних формах організації неперервної хореографічної освіти, розкрито її сутність, мету, основні завдання та зміст.
Завантаження
Посилання
Александрова Н.Г. Ритмическое воспитание / Н.Г. Александрова – М., 1924. – 16 с.
Волконский С. Воспитательное значение ритмической гимнастики Жака -Далькроза / С. Волконский // Листки Ритмической гимнастики. – СПб., 1913. – №1. – С. 5-7.
Григоревич В.В. Всеобщая история физической культуры и спорта: учеб. пособие [Електронний ресурс] / В. В. Григоревич. – Режим доступа: http://fts.grsu.by/books/ist_sporta/
Жак-Далькроз Е. Ритм, его воспитательное значение для жизни и для искусства: 6 лекций / Е. Жак-Далькроз. / [пер. с нем. Н. Гнесиной]. – М., 1922. – 122 с.
Жак-Далькроз Е. Ритм / Е. Жак-Далькроз. – М.: Классика XXI, 2001. – 248 с.
История развития физической культуры в Древней Греции и Риме [Електронний ресурс] – Режим доступа: http://www.reffine.com/referatshow-1385-4.html. – Заглавие с экрана.
Красникова Н. История ритмической гимнастики [Електронний ресурс] / Н. Красникова. – Режим доступа: http://fizkult-ura.ru/node/405. – Заглавие с экрана.
Лифиц И.В. Ритмика: В 2-х ч.: Методическое пособие для преподавателей / Под ред. Т. В. Челышевой. –М.: 1992. – 210 с.
Ніколаї Г.Ю. Генеза системи музично-ритмічного виховання Е. Жак-Далькроза та її функціонування в Європі / Г.Ю.Ніколаї // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології – № 2. – 2009. – С. 361-372.