ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРВІСІВ СТВОРЕННЯ ПОРТФОЛІО ВИКЛАДАЧА

Автор(и)

  • Liliia O. Varchenko-Trocenko Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

вчитель географії, професійно-педагогічна підготовка, дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, курс «Основи ландшафтознавства»

Анотація

Портфоліо педагога  має відповідати вимогам інформаційного суспільства, яке характеризується вільним доступом до великих обсягів відомостей, безпрецедентними можливостями співробітництва та індивідуальної участі. Стаття присвячена аналізу типів портфоліо. Описано різні сервіси, що дозволяють створити ефективне портфоліо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Liliia O. Varchenko-Trocenko, Київський університет імені Бориса Грінченка

Молодший науковий співробітник НДЛ інформатизації освіти

Посилання

«The Horizon Report: 2009 K-12 Edition» // New Media Consortium. - 2009.

Волканова В.В. Словник методиста. – К.: 2008

Кириченко В.А. Портфоліо вчителя – як узагальнення і систематизація його педагогічних досягнень.// Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. №3(13).

І.В. Кузьменчук. Портфоліо як індивідуальна траєкторія підвищення кваліфікації педагога. // Педагогічний альманах. № 6, 2010.

Государев И.Б. Подходы к разработке модели веб-портфолио школьника Информационные и коммуникационные технологии в образовании. №3 – СПб., 2005. – с.97-102

Новикова Т., Пинская М., Прутченков А. и Федотова Е., (2004), Портфолио в зарубежной образовательной практике, Вопросы образования // Educational Studies, issue 3, p. 201-239, http://EconPapers.repec.org/RePEc:scn:voprob:2004:i:3:p:201-239.

Голуб, Г. Б. Портфолио в системе педагогической диагностики / Г.Б. Голуб, О.В. Чуракова // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2005. - N3. - С. 56-79.

Downloads


Переглядів анотації: 382

Опубліковано

2014-10-16

Як цитувати

[1]
L. O. Varchenko-Trocenko, «ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРВІСІВ СТВОРЕННЯ ПОРТФОЛІО ВИКЛАДАЧА», OD, вип. 3 (7), с. 9–19, Жов 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають