Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення моніторингу якості освіти

Автор(и)

  • Олександр Якович Митник Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

моніторинг якості освіти, пізнавальна сфера культури мислення учня, методи контролю та самоконтролю навчальних досягнень учня, технологія створення та оцінювання контрольних робіт з математики, української мови

Анотація

У статті розкрито зміст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи щодо опанування технології створення та оцінювання різноманітних контрольних робіт з математики, української мови. Подано розробку семінарського заняття курсу «Методика викладання освітньої галузі “Математика”», присвяченого навчанню студентів складати й оцінювати диференційовані за рівнем складності контрольні роботи з математики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олександр Якович Митник, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат психологічних наук, доцент кафедри методики та психології дошкільної та початкової освіти

Посилання

Бондар В. І. Дидактика / В. І. Бондар. – К. : Либідь, 2005. – 264 с.

Дибкова Л. М. Моніторинг навчальної діяльності як складова сучасної педагогічної технології / Л. М. Дибкова // Зб. мат. науково-методичної конференції «Навчальні інновації та їх вплив на якість університетської освіти». – К. : КНЕУ, 2003. – С. 272–275.

Митник О. Я. Навчально-творча діяльність молодших школярів на уроках математики. Методика навчання математики в системі післядипломної освіти / О. Я. Митник. − К. : Початкова школа, 2005. − 96 с.

Митник О. Я. Підсумкові (річні) контрольні роботи з математики у початкових класах / О. Я. Митник // Почат. шк. – 2006. – No 4. – С. 38–42.

Педагогика / под ред. Ю. К. Бабанского. – М., 1983. – С. 134.

Downloads


Переглядів анотації: 400

Опубліковано

2013-11-08

Як цитувати

[1]
О. Я. Митник, «Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення моніторингу якості освіти», OD, вип. 1, с. 114–121, Лис 2013.

Номер

Розділ

13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти