ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСТНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Lesia М. Ohnivchuk Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

Державний науково-методологічний комітет, дидактичні засоби навчання української мови, навчання української мови, Народний комісаріат освіти, підручникотворення у 1920-1941 рр., початкова школа України.

Анотація

Оцінювання навчальних досягнень студентів ВНЗ на основі компетентністного підходу є актуальним питанням педагогіки, психології і методики та потребує проведення досліджень різних підходів та пошуку ефективних методів проведення такого оцінювання. В роботі пропонується математична модель та метод оцінювання рівня сформованості компетенцій у студентів ВНЗ на основі апарату нечіткої логіки, доведено доцільність її використання, описано особливості проведення аналізу та обробки даних, визначено подальші напрями дослідження цього питання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Проектирование компетентностно-ориентированных основных образовательных программ, реализующих федеральне государственные образовательные стандарты высшего профессионального образования: методические рекомендации для организаторов проектных работ и профессорско-преподавательских коллективов вузов / Авт. Сост. И.В. Осипова, О.В.Тарасюк. – Екатеренбург: РГППУ, 2009. - 100 с.

Звонников В.И., Челышкова М.Б. Оценка качества результатов обучения при аттестации (компетентностный подход): учеб. пособие. – Изд. 2-е, перераб и доп. – М.: 2012. – 280 с.

Хуторской А.В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты // Интернет-

журнал «Эйдос». – 2002. – 23 апреля. http://www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm

Беспалько В.П., Татур Ю.Г. Системно методическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалиста. - М.: Высшая школа, 1989. - 149 с.

Симонов В.П. Педагогический менеджмент: 50 НОУ-ХАУ в области управления образовательным процессом. Учебное пособие. 2-ое изд. испр. и доп. - М., 1997. - 264 с.

Салов В.О. Засоби діагностики як складова стандартів вищої освіти / В.О. Салов, Т.О. Письменкова // Економіки та управління: науковий вісник НГУ, 2011. - № 3. – С. 132-137.

Щебетенко А. И. Психологические тесты для лидера коллектива [Текст] / А. И. Щебетенко. — М.: Сфера, 2005. — 160 с.

Михеев В. И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике [Текст] / В. И. Михеев. — Изд. 4-е, доп. — М.: КРАСАНД, 2010. — 224 с.

Блюмин С.Л., Шуйкова И.А., Сараев П.В., Черпаков И.В. Нечёткая логика: алгебраические основы и приложения: Монография – Липецк: ЛЭГИ, 2002. – 111с.

Заде, Л. Понятие лингвистической переменной и ее применение к принятию приближенных решений [Текст] / Л. Заде. – М.: Мир, 1976. – 163с.

Downloads


Переглядів анотації: 244

Опубліковано

2014-10-16

Як цитувати

[1]
Ohnivchuk L. М., «ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСТНОГО ПІДХОДУ», OD, вип. 3 (7), с. 154–165, Жов 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ