ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СТЕЖИНИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.3-4.79301

Ключові слова:

екологічна стежина, екологічне виховання дітей дошкільного віку, еколого-розвивальне середовище, освітній простір, освітнє середовище закладу дошкільної освіти, розвивальне середовище

Анотація

Стаття розкриває зміст понять «освітнє середовище», «розвивальне середовище» та «еколого-розвивальне середовище», можливості та необхідність створення екологічного розвивального середовища для дошкільників.
У статті наведено визначення поняття «екологічна стежина» та обґрунтовано актуальність використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти. Розроблено проект екологічної стежини на території закладу дошкільної освіти, визначено етапи роботи по створенню екологічної стежини та оформлено паспорт екологічної стежини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bekh I.D. Rannij rozvytok dytyny u sutnisnomu podanni: dopovidj Drughyj Vseukrajinsjkyj forum «Rannij rozvytok dytyny – pravo kozhnogho», Kyjiv, 8-9 chervnja 2018r. / Nacionaljna akademija pedaghoghichnykh nauk: Instytut problem vykhovannja. Data onovlennja: 16.06.2018. URL: http://ipv.org.ua/novyny/forum2018.html (Data zvernennja: 13.06.2018)(ukr)

Ghoropakha N. M. Ekologhizacija rozvyvaljnogho seredovyshha doshkiljnogho zakladu [Tekst] / N. M. Ghoropakha // Zbirnyk naukovykh pracj [Khersonsjkogho derzhavnogho universytetu]. Pedaghoghichni nauky. - 2014. - Vyp. 65. - S. 395-401(ukr)

Kononko O.L. Komentar do Bazovogho komponenta doshkiljnoji osvity v Ukrajini [tekst]: Nauk.-metod. posib. / Nauk.red. O.L. Kononko. – K.: Red.zhurn. «Doshkiljne vykhovannja», 2003. – 243s.(ukr)

Kononko O.L. Formujemo u starshykh doshkiljnykiv cilisne svitobachennja [tekst]: navchaljno-metodychnyj posibnyk / Avt. kol-v: Kononko O.L., Lucenko V.O., Nechaj S.P., Plokhij Z.P., Sydeljnykova O.D., Starchenko V.A., Tereshhenko O.P., Shelestova L.V., Jakymenko L.Ju. — K. : «Imeks-LTD». — 260 s.(ukr)

Krutij K. Proektuvannja osvitnjogho prostoru doshkiljnogho navchaljnogho zakladu jak umova rozvytku zdibnostej dytyny. Data onovlennja: 16.08.2016. URL: http://ukrdeti.com/proektuvannya-osvitnogo-prostoru-doshkilnogo-navchalnogo-zakladu-yak-umova-rozvitku-zdibnostej-ditini/ (Data zvernennja: 03.06.2018)(ukr)

Pavljuk S.Ju. Mandrujemo ekologhichnoju stezhynoju: doslidnycjko-eksperymentaljna dijaljnistj ditej doshkiljnogho viku v pryrodi / avt.-uporjad.: S.Ju. Pavljuk, L.S. Rusan, Gh.I Kolosinsjka. – Ternopilj: Mandrivecj, 2014. – 168s.(ukr)

Ponimansjka T.I. Doshkiljna pedaghoghika: navch. posib. dlja stud. vyshh. navch. zakl. / T.I. Ponimansjka. – K. : Akademvydav, 2004. – 456 s.(ukr)

Änggård E. Children's gendered and non-gendered play in natural spaces, Children, Youth and Environments, 2011. Vol. 21, no 2, p. 5—33. URL: http://su.diva-portal.org/smash/record.jsf?pid=diva2%3A474994&dswid=-5535 (02.06.2018)(eng)

Bonnett M., Williams J. Environmental Education and Primary Children's Attitudes towards Nature and the Environment. Cambridge Journal of Education, June 1998, 28(2), р. 159-174. doi: 10.1080/0305764980280202 (eng)

Dyment J.E., Bell A.C. Grounds for health: The intersection of green school grounds and health promoting schools, Environmental Education Research, 14, (1) pp. 77-90. doi:10.1080/13504620701843426 URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13504620701843426 (03.06.2018) (eng)

Downloads


Переглядів анотації: 6

Опубліковано

2018-09-08

Як цитувати

[1]
Н. Ошуркевич, «ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СТЕЖИНИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ», OD, с. 209–221, Вер 2018.

Номер

Розділ

Дошкільна та початкова освіта