НОВА КОНЦЕПЦІЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Nataliia P. Mazur

Анотація


У статті запропоновано огляд нової Концепції профільного навчання в профільній школі, затвердженої 21 листопада 2013 року; проведено короткий аналіз змін, що вона охоплює; наведено наявний поділ на профілі та їх профілізації, за якими нині здійснюється навчання. Крім того, було розглянуто зміст програм з навчального предмету «Інформатика» при профільному навчанні у старшій школі. Зазначено, на базі яких навчальних дисциплін можуть бути сформовані необхідні компетентності для викладання інформатики та інформаційних технологій у старшій школі.


Ключові слова


концепція профільного навчання; профільне навчання; профіль; профілізація; програма підготовки

Повний текст:

PDF

Посилання


Концепція профільного навчання в старшій школі, затверджена рішенням колегії МОН України №10/2-2 від 25.09.2003 року (нова редакція, затверджена наказом міністра освіти і науки України, наказ № 854т від 11.09.2009 р.).

Концепція профільного навчання в старшій школі, затверджена рішенням колегії МОН України №1456 від 21.10.2013 року.

Інформатика. Програми для профільного навчання та допрофільної підготовки. – К.: Вид. група BHV, 2009. – 400 с.

Концепція профільного навчання в старшій школі | Освітній портал Педпреса [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pedpresa.com.ua/blog/kontseptsiya-profilnoho-navchannya-u-starshij-shkoli.html

Полянський П. Профіль чи профанація? [Електронний ресурс] / Полянський П. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/manage/reform/36947


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.