ДІАЛОГІЧНІ ФОРМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У РОЗВИТКУ МОТИВІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КУРСАНТІВ

Olena V. Lutsenko

Анотація


У статті розглянуто провідні шляхи оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах системи МВС України. Запропоновані шляхи застосування в практиці правоохоронної освіти методів і засобів учбової діяльності курсантів за допомогою новітніх дидактичних форм і методів. Наведено аналіз сучасної практики застосування інноваційних форм професійної освіти у вищих навчальних закладах МВС України.


Ключові слова


професійне навчання; мотивація до навчання; діалогічні форми навчання; навчальна взаємодія

Повний текст:

PDF

Посилання


Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка // Изучение мотивации поведения детей и подростков. – М., 1972. – С. 41-42.

Зимняя И.А. Педагогическая психология. – Ростов н/Д.: Изд-во Феникс, 1997. – 480 с.

Маслоу А. Мотивация и личность. – Спб.: Евразия, 1999. – 479с.

Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы: Пер. с англ. / Под общ. ред. Г.А. Балла и др. – М.: Смысл, 1999. – 425с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.