Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів

Яна Анатоліївна Демченко

Анотація


Стаття присвячена проблемі розвитку персоналу вищих навчальних закладів. Проведене нами дослідження підтверджує гіпотезу про те, що одним з основних напрямів розвитку викладачів та персоналу університету в цілому може бути навчання використанню сучасних мультимедійних засобів та розвиток презентаційної компетентності. Провідні позиції займає університет, який має сучасне обладнання та технології, створює систему засвоєння сучасних методів співробітниками, застосовуючи при цьому підходи до розвитку персоналу, запозичені у бізнесу.

Отримані результати можна використовувати для формування сучасних стратегій розвитку персоналу університетів.


Ключові слова


персонал; розвиток; мультимедійні засоби; викладання; інновації в освіті; інноваційний потенціал ВНЗ; університет

Повний текст:

PDF

Посилання


Молодиченко В. Глобалізація цінностей у контексті освітніх практик / В. Молодиченко // Вища освіта України. — 2009. — № 3. — С. 78—82.

Національна доповідь «Розвиток системи освіти в Україні в 1995—2004 рр.» [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://cis.bsu.by/second.aspx?uid=51&type=Article

Кремень В. Фінансова криза — етап ствердження фінансової цивілізації / В. Кремень, В. Ільїн. — С. 14—20.

Гармаш А. А. Звіт про проходження тренінгу у Великій Британії (м. Дербі) в університеті Дербі 29 жовтня — 4 листопада 2007 року / А. А. Гармаш [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://lp.edu.ua/tempus/report_derby.doc

Скотт П. Академические ценности и организация академической деятельности в эпоху глобализации [Електронный ресурс]. — Режим доступу: http://logosbook.ru/hee/art004.html

Покровский Н. Е. Трансформация университетов в условиях глобального рынка как основа экспертизы // Экспертиза в современном мире: от знания к деятельности / Под ред. Г. В. Иванченко, Д. А. Леонтьева. — М.: Смысл, 2006. — С. 314—317.

Сингаївська І. В. Стимулювання особистісного розвитку керівників освітніх організацій / І. В. Сингаївська // Соціальна психологія. — 2007. — № 3.— С. 124—129.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.