ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Svitlana V. Gozak Київський університет імені Бориса Грінченка, ДУ "Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва"
  • Olga O. Fіlonenko

Анотація

За методиками Керна-Ірасека, Венгера, Озерецького у дітей старшого дошкільного віку 3-х ДНЗ м. Києва вивчено «шкільну зрілість» до навчання у школі. В результаті досліджень виявлена значна частка дітей, які функціонально не готові до  навчання у школі. Достатній рівень мотиваційної готовності за три місяці до навчання у школі мають лише 62,5 % дітей (56,8 % хлопчиків та 68,1 % дівчаток); достатній розвиток дрібної моторики за показником динамічного тремору – 47,0 % дошкільнят (25,6 % хлопчиків та 68,3 % дівчаток), за показником мотометричного тесту Озерецького - лише 22,5 % дітей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Арапова-Пискарёва Н.А. О развитии программного обеспечения в сфере дошкольного образования / Н.А. Арапова-Пискарёва // Управление ДОУ. – 2005. – № 5. – С. 64-73.

Березина Н.О. Психофизиологическая характеристика готовности к школьному обученю детей подготовительных групп детского сада / Н.О. Березина, И.П. Лашнева // Актуальные вопросы психогигиены и охраны психического здоровья детей и подростков : материалы Всеросс. научн.-практ. конф., – М., 2007. – С. 46-47.

Зима Е.Г. Особенности предшкольного образования в современном российском обществе : автореф. дис. канд социол. наук / Е.Г. Зима. – М., 2004. – 23 с.

Кудрявцев В.Т. Предшкольное образование: необходимость или … / В. Т. Кудрявцев // Психологическая наука и образование. – 2005. - № 2. – С. 12-21.

Немчин Т.А. Состояния нервно-психического напряжения / Т.А. Немчин. – Л. : изд-во Ленинград. ун-та, 1983. – 167 с.

Определение функциональной готовности детей 6-ти летнего возраста к поступленню в школу и организация учебных занятий и режима продленного дня в первых классах общеобразовательной школы: методические рекомендации (№13862-85) / Научно-исследовательский институт гигиены детей и подростков. – М., 1985. – 32 с.

Downloads


Переглядів анотації: 340

Опубліковано

2015-06-25

Як цитувати

[1]
S. V. Gozak і Fіlonenko O. O., «ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ», OD, вип. 3(11), с. 61–69, Чер 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ