РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Irina V. Lyashenko

Анотація


У статті розглядаються механізми розвитку мотивації студентів дистанційної освіти у вищій школі, проаналізовані дослідження сучасних вітчизняних і зарубіжних вчених цього питання, висвітлені основні практичні рекомендації для підвищення мотивації у дистанційному навчанні.


Ключові слова


дистанційне навчання; мотиваційні фактори; розвиток мотивації; мотивація навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


Мусієнко О.Л., Зелінська О.В. Дистанційне навчання у вищій школі: моделі і технології// Наука в інформаційному просторі: матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 верес. 2011 р. : В 7 т. – Д. : Біла К.О., 2011. – С. 66 – 72.

України З. Про вищу освіту” від 01.07. 2014, № 1556-VII [Електронний ресурс] //Режим доступу: http://vnz. org. ua/zakonodavstvo/111-zakon-ukrayiny-pro-vyschu-osvitu.

Abdullah M. M. B. et al. Motivating factors associated with adult participation in distance learning program //International Education Studies. – 2009. – Т. 1. – №. 4. – С. p104.

Chamot A. U., O'Malley J. M. The CALLA handbook: Implementing the cognitive academic language learning approach. – Reading, MA : Addison-Wesley Publishing Company, 1994.

Dennen V. P., Bonk C. J. We’ll Leave the Light on for You: Keeping Learners //Flexible learning in an information society. – 2007. – С. 64.

Hurd S., Beaven T., Ortega A. Developing autonomy in a distance language learning context: issues and dilemmas for course writers //System. – 2001. – Т. 29. – №. 3. – С. 341-355.

Ley K. Motivating the distant learner to be a self-directed learner //20th Annual Conference on Distance Learning and Teaching. – 2004.

Martens R. L., Gulikers J., Bastiaens T. The impact of intrinsic motivation on e‐learning in authentic computer tasks //Journal of computer assisted learning. – 2004. – Т. 20. – №. 5. – С. 368-376.

Palloff R. M., Pratt K. Building learning communities in cyberspace. – San Francisco: Jossey-Bass, 1999. – Т. 12.

Ryan R. M., Deci E. L. Intrinsic and extrinsic motivations: Classic definitions and new directions //Contemporary educational psychology. – 2000. – Т. 25. – №. 1. – С. 54-67.

Schopieray S. Motivation to Learn in Adult Computer-Based Distance Education: A Review of Literature.

Zimmerman B. J., Schunk D. H. An Essential Dimension of Self-Regulated Learning //Motivation and self-regulated learning: Theory, research, and applications. – 2008. – С. 1.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.