ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВИРАЖЕННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Лей Сяо

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.412

Ключові слова:

самовираження, музика, заклади вищої освіти, особливості, майбутні вчителі музичного мистецтва

Анотація

У статті розглядають питання самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі їх підготовки до подальшої професійної діяльності. Визначено, що самовираження пов’язано з культурного обізнаністю та творчими здібностями майбутніх вчителів музичного мистецтва. У роботі аналізуються різні підходи до визначення особливостей самовираження у майбутній музично-педагогічній діяльності здобувачів. На основі наукових здобутків визначено структурні компоненти самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва. Така структура включає мотиваційно-аксіологічний компонент, (стійкість мотивів творчої самореалізації; готовність до успішного творчого самовираження в процесі виконавської та інструментальної підготовки); пізнавально-пошуковий компонент (демонструє ефективність та системність музично-інструментальних знань); комунікативно-інтерпретаційний (наявність у студентів здібностей до взаємодії з аудиторією та з їх результатами творчого музично-інструментального самовираження, вміння проявляти себе, здійснювати творче саморозкриття та самопрезентації в процесі виконавської та інструментальної підготовки); рефлексивно-продуктивний компонент (здатність майбутніх вчителів музичного мистецтва реалізувати свої наміри щодо художнього самовираження в процесі виконавської та інструментальної підготовки, їх творчі якості, а також їх значення для професійного розвитку, навички самосприйняття при виконанні творчої музично-інструментальної діяльності). Аналізується досвід самовираження  вчителів музичного мистецтва у різних регіонах. Акцентується увагу на можливостях цифрових засобів комунікації у процесі самовираження у різних умовах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Ben-Ezzer, R. E. (2007). A framework for distance education strategies in digital music education for adults. Nova Southeastern University.

Bondarenko, A. (2020). Technology оf Formation оf Innovative Identity оf Future Teachers оf Music Art. EasyChair Preprint, Department of the Methodology of musical Education State Pedagogical University Kryvyi Rih, Ukraine, (3188). DOI https://doi.org/10.51647/kelm.2020.4.1.3

Common European Principles for Teacher Competences and Qualifications. http://www.pef.uni-lj.si/bologna/dokumenti/eu-common-principles.pdf

Dogani, K. (2004). Teachers' understanding of composing in the primary classroom. Music Education Research, 6(3), 263-279. https://doi.org/10.1080/1461380042000281721

Elliott, D. (1995) Music Matters: A New Philosophy of Music Education. New York, NY: Oxford University Press..

Fang, Y. (2017). Expression of subject competence of future music teachers at Lithuanian University of Educational Sciences (Master's thesis).

Ishii, Y., & Shiobara, M. (2008). Teachers' role in the transition and transmission of culture. Journal of Education for Teaching, 34(4), 245-259. https://doi.org/10.1080/02607470802402170

Lasauskienė, J., Rauduvaitė, A., & Barkauskaitė, M. (2015). Development of general competencies within the context of teacher training. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 191, 777-782. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.525

Tavoras, V. (2010). Stimulation of expression of artistic individuality of future music teachers at university (Doctoral thesis).

Tetelea, M. (2020). Training of Artistic Skills of the Music Teacher. Review of Artistic Education, 19 (20), 304-308.

Wang, X. (2016). Artistic self-expression of future music educators and preconditions for its (self-) development (Master's thesis).

Wong, M. (2005). A cross‐cultural comparison of teachers’ expressed beliefs about music education and their observed practices in classroom music teaching. Teachers and Teaching, 11(4), 397-418. https://doi.org/10.1080/13450600500137182

Yatsian, K. (2016). The essence and component structure of the сreative self-expression of prospective music teachers in the process of performance and instrumental training. Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration, 7, 185-191.

Downloads


Переглядів анотації: 58

Опубліковано

2021-11-30

Як цитувати

[1]
Л. . Сяо, «ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВИРАЖЕННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА», OD, вип. 35, вип. 4, с. 196–209, Лис 2021.

Номер

Розділ

Акмеологічні студії