EDUCATIONAL INNOVATIONS IN UKRAINE: PROBLEMS OF IMPLEMENTATIONS AND POSSIBILITIES FOR IMPROVEMENT
Abstract
Educators and students imagination of educational innovations were analyzed. Significant problems of educational innovations in the process of their implementation were demonstrated and located. Possible technological solutions for such problems using informational-promotional events were suggested.
Downloads
References
Іванченко С.М., Щотка О.П. Ставлення студентів до нововведень у освіті у контексті Болонського процесу // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М.В.Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки. Вид-во НДУ. Ніжин. – 2011. – №2. – С. 47-51.
Лепский В.Е. Рефлексивно-активные среды инновационного развития. – М.: Изд-во «Когито-Центр», 2010. – 255 с.
Моніторинг ставлення населення до основних нововведень в освітній галузі //Інформаційний бюлетень ІСПП. – К., 2008.
Найдьонов М.І. Формування системи рефлексивного управління в організаціях. – К.: Міленіум, 2008. – 484 с.
Плющ А.Н. Інформаційний вплив на ментальні структури суб’єкта // Соціальна психологія. – 2011. – № 1. – С. 134-144.
Фролов П.Д. Образ інновацій: у пошуках технологій творення // Вісник Чернігівського університету, 2010. – С. 307-311.
Rogers E. M. Diffusion of innovations (4th ed.). – New York: The Free Press, 1995.
Круглий стіл «Образ суспільних та освітніх інновацій як складова позитивного іміджу України» // http://www.ispp.org.ua/podiy_31.htm.