СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ БІЛЕТІВ ЗАСОБАМИ ПЛАТФОРМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.3.10

Ключові слова:

динамічний електронний екзаменаційний білет, дистанційне навчання, електронні екзаменаційні білети, статичний електронний екзаменаційний білет, тестування

Анотація

Запровадження дистанційного формату навчання в умовах пандемії COVID-19 у світі ставить нові виклики не тільки до організації процесу навчання, а й відпрацювання алгоритмів проведення оцінювання знань у дистанційному форматі, розроблення методів дотримання академічної доброчесності у середовищі платформ дистанційного навчання при взаємодії студент-викладач. У статі наводиться алгоритм створення тестів в системі дистанційного навчання Moodle. Вводяться поняття статичного та динамічного електронних екзаменаційних білетів. Аналізуються засоби контролю дотримання академічної доброчесності під час заповнення електронних екзаменаційних білетів: особливості налаштування тесту, засоби ідентифікації платформи дистанційного навчання, особливості організації іспиту у дистанційному форматі, використання додаткових плагінів платформи дистанційного навчання. Проведено математичне моделювання вірогідностей комбінацій та частоти зустрічання електронних екзаменаційних білетів різних типів під час іспиту. Алгоритми створення статичного та динамічного електронних білетів можуть бути використанні для проведення підсумкових, іспитів в умовах дистанційного формату навчання, а також для супроводу змішаного формату навчання в навчальних закладах середньої, профільної, вищої освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Наталія Лопіна, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат медичних наук, методист 1-ої категорії

Посилання

• Аванесов В.С. Теория и методика педагогических измерений. ЦТ и МКО УГТУ-УПИ, 2005. 98 с.

• Анисимов А.М. Работа в системе дистанционного обучения Moodle: учебное пособие / А. М. Анисимов. – 2-е изд. испр. и дополн. – Харьков, ХНАГХ, 2009. 292 с.

• Болюбаш Н.М. Педагогічне тестування в системі LMS MOODLE. Інформаційні технології і засоби навчання, 2017. Том 60. №4. С. 116–127. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v60i4.1726

• Ляшенко О.І., Жук Ю.О. Тестові технології оцінювання компетентностей учнів. Київ, Україна: Педагогічна думка, 2015.

• Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE / В. П. Сергієнко, В. М. Франчук, Л.О. Кухар та ін. [За заг. редакцією професора Сергієнка В. П.]. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. 100 с.

• Щербина О.А. Нові засоби оцінювання компетентностей в Moodle. Інформаційні технології і засоби навчання, 2016. т. 55. №5. С. 96–104. [Електронний ресурс]. Доступно: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1435/1078.

• Almaiah M.A., Al-Khasawneh A., Althunibat A. Exploring the critical challenges and factors influencing the E-learning system usage during COVID-19 pandemic. Education and Information Technologies, 2020, 1–20. Advance online publication. https://doi.org/10.1007/s10639-020-10219-y

• Baig M., Gazzaz Z. J., Farouq M. Blended Learning: The impact of blackboard formative assessment on the final marks and students' perception of its effectiveness. Pakistan journal of medical sciences, 2020. 36(3), 327–332. DOI: 10.12669/pjms.36.3.1925

• Bussières J. F., Métras M. É., Leclerc G. Use of Moodle, ExamSoft, and Twitter in a first-year pharmacy course. American journal of pharmaceutical education, 2012. 76 (5), 94. DOI: 10.5688/ajpe76594

• Campo M., Amandi A., Biset, J.C. A software architecture perspective about Moodle flexibility for supporting empirical research of teaching theories. Education and Information Technologies, 2020. 1–26. Advance online publication. DOI: 10.1007/s10639-020-10291-4

• Chen, B., Fan, Y., Zhang, G., Liu, M., & Wang, Q. Teachers' networked professional learning with MOOCs. PloS one, 2020. 15 (7), e0235170. DOI: 10.1371/journal.pone.0235170

• de Leeuw R.A., Westerman M., Walsh K., Scheele F. Development of an Instructional Design Evaluation Survey for Postgraduate Medical E-Learning: Content Validation Study. Journal of medical Internet research, 2019. 21 (8), e13921. DOI: 10.2196/13921

• Halkoaho A., Matveinen M., Leinonen V., Luoto K., Keränen T. Education of research ethics for clinical investigators with Moodle tool. BMC medical ethics, 2013. 14, 53. DOI: 10.1186/1472-6939-14-53

• Keener, T. A., Galvez Peralta, M., Smith, M., Swager, L., Ingles, J., Wen, S., & Barbier, M. Student and faculty perceptions: appropriate consequences of lapses in academic integrity in health sciences education. BMC medical education, 2019. 19(1), 209. DOI: 10.1186/s12909-019-1645-4

• Kim J. Learning and Teaching Online During Covid-19: Experiences of Student Teachers in an Early Childhood Education Practicum. International Journal of Early Childhood, 2020. 1–14. Advance online publication. DOI: 10.1007/s13158-020-00272-6

• Oliveira A.C., Mattos S., Coimbra M. Development and Assessment of an E-learning Course on Pediatric Cardiology Basics. JMIR medical education, 2017. 3(1), e10. https://doi.org/10.2196/mededu.5434

• Sáiz-Manzanares M.C., Marticorena-Sánchez R., Díez-Pastor, J.F., García-Osorio C. I. Does the Use of Learning Management Systems with Hypermedia Mean Improved Student Learning Outcomes? Frontiers in psychology. 2019.10, 88. DOI: 10.3389/fpsyg.2019.00088

• Saqr M., Nouri J., Vartiainen H., Malmberg J. What makes an online problem-based group successful? A learning analytics study using social network analysis. BMC medical education, 2020. 20(1), 80. https://doi.org/10.1186/s12909-020-01997-7

• Vaona A., Banzi R., Kwag K.H., Rigon G., Cereda D., Pecoraro V., Tramacere I., Moja, L. E-learning for health professionals. The Cochrane database of systematic reviews, 2018. 1 (1), CD011736. DOI: 10.1002/14651858.CD011736.pub2

• Wotto M. The Future High Education Distance Learning in Canada, the United States, and France: Insights from Before COVID-19 Secondary Data Analysis. Journal of Educational Technology Systems, 2020. 0047239520940624. DOI: 10.1177/0047239520940624

References

• Avanesov, V. S. (2005) Teoriya i metodika pedagogicheskikh izmerenij [Theory and methodology of pedagogical measurements]. CT i MKO UGTU-UPI, 98 (rus).

• Anisimov, A. M. (2009) Rabota v sisteme distanczionnogo obucheniya Moodle: uchebnoe posobie [Work in distance learning system Moodle: a tutorial] / A. M. Anisimov. 2-e izd. ispr. i dopoln. Khar`kov, KhNAGKh, 292 (rus).

• Boliubash, N. (2017) Pedagogichne testuvannya v sy`stemi LMS MOODLE [Pedagogical testing in LMS MOODLE]. Information Technologies and Learning Tools. 60 (№ 4). P. 116–127 (ukr). DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v60i4.1726

• Lyashenko, O. I., Zhuk Yu. O. Testovi texnologiyi ocinyuvannya kompetentnostej uchniv [Test technologies for assessing the competencies of students]. Kyiv, Ukraine: Pedagogichna dumka, 2015 (ukr).

• Metody`chni rekomendaciyi zi stvorennya testovy`x zavdan` ta testiv u sy`stemi upravlinnya navchal`ny`my` materialamy` MOODLE [Methodical recommendations for creating test tasks and tests in the management system of educational materials MOODLE] (2014) / V.P. Sergiyenko, V.M. Franchuk, L. O. Kuxar ta in. [Za zag. redakciyeyu profesora Sergiyenka V.P.]. K.: NPU imeni M. P. Dragomanova, 100 (ukr).

• Shherbyna, O. A. Novi zasoby` ocinyuvannya kompetentnostej v Moodle [New tools of competencies evaluation in Moodle]. ITLT, 2016. vol. 55, №5, pp. 96–104. [Online]. Available: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1435/1078. (ukr)

• Almaiah, M. A., Al-Khasawneh, A., & Althunibat, A. (2020). Exploring the critical challenges and factors influencing the E-learning system usage during COVID-19 pandemic. Education and Information Technologies, 1–20. Advance online publication. DOI: 10.1007/s10639-020-10219-y

• Bussières, J. F., Métras, M. É., & Leclerc, G. (2012). Use of Moodle, ExamSoft, and Twitter in a first-year pharmacy course. American journal of pharmaceutical education, 76(5), 94. DOI: 10.5688/ajpe76594

• Baig, M., Gazzaz, Z. J., & Farouq, M. (2020). Blended Learning: The impact of blackboard formative assessment on the final marks and students' perception of its effectiveness. Pakistan journal of medical sciences, 36(3), 327–332. DOI: 10.12669/pjms.36.3.1925

• Campo, M., Amandi, A., & Biset, J. C. (2020). A software architecture perspective about Moodle flexibility for supporting empirical research of teaching theories. Education and Information Technologies, 1–26. Advance online publication. DOI: 10.1007/s10639-020-10291-4

• Chen, B., Fan, Y., Zhang, G., Liu, M., & Wang, Q. (2020). Teachers' networked professional learning with MOOCs. PloS one, 15 (7), e0235170. DOI: 10.1371/journal.pone.0235170

• de Leeuw, R. A., Westerman, M., Walsh, K., & Scheele, F. (2019). Development of an Instructional Design Evaluation Survey for Postgraduate Medical E-Learning: Content Validation Study. Journal of medical Internet research, 21(8), e13921. DOI: 10.2196/13921

• Halkoaho, A., Matveinen, M., Leinonen, V., Luoto, K., & Keränen, T. (2013). Education of research ethics for clinical investigators with Moodle tool. BMC medical ethics, 14, 53. DOI: 10.1186/1472-6939-14-53

• Keener, T. A., Galvez Peralta, M., Smith, M., Swager, L., Ingles, J., Wen, S., & Barbier, M. (2019). Student and faculty perceptions: appropriate consequences of lapses in academic integrity in health sciences education. BMC medical education, 19 (1), 209. DOI: 10.1186/s12909-019-1645-4

• Kim, J. (2020). Learning and Teaching Online During Covid-19: Experiences of Student Teachers in an Early Childhood Education Practicum. International Journal of Early Childhood, 1–14. Advance online publication. DOI: 10.1007/s13158-020-00272-6

• Oliveira, A. C., Mattos, S., & Coimbra, M. (2017). Development and Assessment of an E-learning Course on Pediatric Cardiology Basics. JMIR medical education, 3 (1), 10. DOI:10.2196/mededu.5434

• Sáiz-Manzanares, M. C., Marticorena-Sánchez, R., Díez-Pastor, J. F., & García-Osorio, C. I. (2019). Does the Use of Learning Management Systems With Hypermedia Mean Improved Student Learning Outcomes? Frontiers in psychology, 10, 88. DOI: 10.3389/fpsyg.2019.00088

• Saqr, M., Nouri, J., Vartiainen, H., & Malmberg, J. (2020). What makes an online problem-based group successful? A learning analytics study using social network analysis. BMC medical education, 20(1), 80. DOI: 10.1186/s12909-020-01997-7

• Vaona, A., Banzi, R., Kwag, K. H., Rigon, G., Cereda, D., Pecoraro, V., Tramacere, I., & Moja, L. (2018). E-learning for health professionals. The Cochrane database of systematic reviews, 1 (1), CD011736. DOI: 10.1002/14651858.CD011736.pub2

• Wotto, M. (2020). The Future High Education Distance Learning in Canada, the United States, and France: Insights From Before COVID-19 Secondary Data Analysis. Journal of Educational Technology Systems, 0047239520940624. DOI: 10.1177/0047239520940624

Downloads


Переглядів анотації: 1780

Опубліковано

2020-09-30

Як цитувати

[1]
Н. Лопіна, «СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ БІЛЕТІВ ЗАСОБАМИ ПЛАТФОРМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE», OD, вип. 3, с. 156–184, Вер 2020.

Номер

Розділ

Інформатизація освіти