ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.2.7Ключові слова:
вища освіта, євроінтеграція, майбутні дошкільні педагоги, мотивація, освітній простір, професійні здібностіАнотація
У статті розкриваємо проблему формування професійних здібностей майбутніх дошкільних педагогів в умовах євроінтеграції. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в сучасній теорії та практиці; з’ясовано особливості формування професійних здібностей майбутніх дошкільних педагогів; охарактеризовані професійні здібності студентів-майбутніх дошкільних педагогів в процесі освітньої діяльності. Окреслено ймовірні шляхи щодо інтенсифікації руху сучасної професійної освітньої системи у європейську освітньо-наукову спільноту та перспективні напрями подальших наукових досліджень.
Завантаження
Посилання
• Андрієвський Б. М. Професійно-наукова підготовка майбутнього вчителя початкових класів: Монографія. / Б. М. Андрієвський, Л. Є. Петухова. –Херсон: Айлант, – 2006. – 176 с.
• Волинець Ю. О. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутнього педагога в умовах євроінтеграції / Ю. О.Волинець, Н. В.Стаднік. Професійний розвиток педагога в світлі євроінтеграційних процесів: колективна монографія / за наук. ред. проф. Цвєткової Ганни ‒ Hameln : InterGING, 2019. ‒ 565с. ‒ С. 66 – 84.
• Волинець К. І. Формування лідерських якостей майбутнього дошкільного педагога в умовах євроінтеграції: теоретичний аспект / К. І. Волинець, Ю. О. Волинець, Н. В. Стаднік. Молодий вчений : науковий журнал. – 2017. – № 10.2 (50.2), жовтень. – С.14–17.
• Краєвська О. Освітня політика європейського союзу: становлення та механізмиреалізації/ Оксана Краєвська. URL https://intrel.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2015/09/VLNU_Mv_2011_28_7.pdf (дата звернення: 30.03.2020).
• Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий (заст. голови), А. М. Гуржій (заст. голови), О. Я. Савченко (заст. голови)] ; за заг. ред. В. Г. Кременя. — Київ :Педагогічна думка, 2016. − 448 с. − Бібліогр.: с. 21. − (До 25-річчя незалежності України). URL http://lib.iitta.gov.ua/166230/1/nac%20dopovid%202016.indd%20smal.pdf (дата звернення: 30.03.2020).
References
• Andriyevs`kyj, B. M., & Petuxova, B. M. (2006). Profesijno-naukova pidgotovka majbutn`ogo vchy`telya pochatkovyx klasiv : monohrafiia [Vocational training for future primary school teachers]. Xerson: Ajlant. (in Ukrainian).
• Volynets Yu.O.& Stadnik N. V. (2019). Pedahohichni umovy formuvannia liderskykh yakostei maibutnoho pedahoha v umovakh yevrointehratsii : collective monograph [Professional develop mentof the teacher in the light of Europe an integration processes] / za nauk. red. prof. Tsvietkovoi Hanny ‒ Hameln : InterGING.
• Volynecz K. I., Volynec Yu.O. & Stadnik N. V. (2017). Formuvannya liders`kyx yakostej majbutn`ogo doshkil`nogo pedagoga v umovax yevrointegraciyi: teorety`chny`j aspekt / // Molody`j vcheny`j : naukovy`j zhurnal. – 10.2 (50.2), zhovten`. – S.14– 17. (in Ukrainian)
• Krayevs`ka, O. (2011).Osvitnyapolity`kayevropejs`kogosoyuzu: stanovlennya ta mexanizmy` realizaciyi [Educational policy of the European Union: formation and mechanisms of implementation].Visny`k L`vivs`kogo universytetu. Seriya mizhnarodni vidnosy`ny`. Lviv, pp. 53-65. https://intrel.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2015/09/VLNU_Mv_2011_28_7.pdf. (in Ukrainian)
• Kremen`, V. G. (Ed.).(2016). Nacional`nadopovid` pro stan i perspekty`vy` rozvy`tku osvity` v Ukrayini [National report on the state and prospects of development of education in Ukraine]. Kyiv : Pedahohichna dumka. http://lib.iitta.gov.ua/166230/1/nac%20dopovid%202016.indd%20smal.pdf. (in Ukrainian).
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.