ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

Автор(и)

  • Larysa G. Yanovskaya

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.1.226231

Ключові слова:

компетентнісний підхід, компетентність, компетенції, компетенція, результати навчання

Анотація

У статті розглядаються особливості формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії засобами історичної освіти; розкрито значущість етнокультурної діяльності вчителя  на уроках історії; визначено мету, представлено модель підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності, з визначенням основних компонентів, як-от:  пізнавального, процесуального, контролюючого.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Гончаренко С. І. Соціально-педагогічні проблеми розбудови української школи / С. І. Гончаренко, Ю. І. Мальований // Рідна школа. – 1993. – №4. – 56 с.

Гуренко О. І. Етнічна толерантність та методи її вивчення. / О. І. Гуренко // Проблема сучасної педагогічної освіти: педагогіка і психологія. Збірник наукових праць Кримського гуманітарного університету. – 2008. – №19. Ч. 1. – С. 18-22

Пидкасистый П.И. Педагогика. / П.И. Пидкасистый. – М., 1996. – 465 с.

Сакалюк О.О. Сучасні підходи до вивчення проблем полікультурного освітнього середовища /О.О.Сакалюк. // Наука і освіта: наук.-практ.журн. ПНПУ ім. К.Д.ушинського. Одеса: ПНПУ ім. К. Д.Ушинського. – 1997. – № 3. – С. 204-207

Downloads


Переглядів анотації: 214

Опубліковано

2016-03-11

Як цитувати

[1]
L. G. Yanovskaya, «ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ», OD, вип. 1(13), с. 226–231, Бер 2016.

Номер

Розділ

Загальний розділ