School Leader's Role in forming Moral Climate in School
Keywords:
moral climate, school leader, personal education, school community, the atmosphere of school life, moral valuesAbstract
The article discusses the importance of forming the school community’s moral climate, which provides the basis for the life values of an individual, his willingness to live and realize himself in society, as well as the role of school leadership in this process.Downloads
References
Ващенко Г. Твори / Григорій Ващенко ; за ред. А. Погрібного. – К.: Школяр, 2000. – Т. 4. Праці з педагогіки та психології. – 416 c.
Генсон Марк Е. Керування освітою та організаційна поведінка / Марк Е. Генсон ; пер. з анг. Х. Проців. – Львів : Літопис, 2002. – 384с. – (Серія "Освіта")
Год. Н. В. Моральне виховання особистості в педагогічній системі гуманіста Еразма Роттердамського : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Н. В. Год. – Полтава, 2009. – 24 с.
Калашнікова С. А. Еволюційні рівні та професіоналізація управління [Електронний ресурс] / С. А. Калашнікова // Освітологічний дискурс. – 2010. – No 2. – 23 c. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals /osdys/2010_2/10ksarpu.pdf
Миськів І. С. Шкільне лідерство як науково-педагогічна проблема (На матеріалах Великої Британії) [Електронний ресурс] / Миськів І. С., Ільчишин Н. М. // Наукові конференції : – Режим доступу : http://intkonf.org/miskiv-is-ilchishin-nm-shkilne-liderstvo-yak-naukovo-pedagogichna-problema/
Проект «Візія». Володимир Мономах: «Повчання» – доторк до мудрості [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.management.com.ua/vision/vis005.html
Огнев’юк В. О. Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку : [монографія] / В. О. Огнев’юк. – К. : Знання України, 2003. – 449 c.
Онищук Л. А. Теоретичні і методичні основи гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами І-ІІ ступенів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Л. А. Онищук. – К., 2006. – 36 с.
Русова С. Вибрані педагогічні твори : у 2-х кн. Кн. 1. / Софія Русова ; за ред. Є. І. Коваленко ; упоряд., передм., прим. Є. І. Коваленко, І. М. Пінчук. – К. : Либідь, 1997. – 271 с.
Сковорода Г. Вступні двері до християнської добронравності / Григорій Сковорода // Твори : у 2-х т. Т. 1. Поезії, байки, трактати, діалоги. – К.: Обереги, 2005. – С. 140-151. – (Київська бібліотека давнього українського письменства).
Скринська О. Л. Дисциплінуюче навчання в педагогічній спадщині Джона Локка : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / О. Л. Скринська. – К., 2002. – 19 с.
Сухомлинський В. О. Вибрані твори : в 5-и т. / Сухомлинський В. О. – К. : Радянська школа, 1977. – Т. 4. Павлиська середня школа. Розмова з молодим директором. – 639 с.
Ушинский К. Д. Педагогические сочинения : в 6-и т. / К. Д. Ушинський; сост., коммент. и примеч. С. Ф. Егорова. – М. : Педагогика, 1988. – Т. 2. – 496 с.