VOCATIONAL TRAINING OF HIGHER EDUCATION TEACHERS IN MAGISTRACY: EXPERIENCE OF THE EUROPEAN COUNTRIES

Authors

  • Olena B. Protsenko Київський університет імені Бориса Грінченка

Abstract

The article is devoted to the problem of the higher teachers’ training in the Magistracy of European countries. The topicality of this problem is conditioned by the necessity to implement the foreign experience for qualitative  higher teachers’ training in Ukraine. The ways of Master’s degree receiving in Europe are examined; the experience of Master’s degree programs’ implementation in the United Kingdom, Austria, France, Greece is presented. It is proved, that the programs have  practical directivity and they develop the skills of lifelong learning.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Olena B. Protsenko, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри освітнього менеджменту та педагогіки

References

Душин Б.Э. Проектирование научно-методического обеспечения повышения квалификации преподавателей (на примере программы «Менеджмент в образовании» : дисс. кандидата пед. наук : 13.00.01 / Душин Борис Евгеньевич. – Ростов-на-Дону, 2003. – 150 с.

Еволюція педагогічної освіти в Україні на етапі націєтворення : монографія / А.В. Сущенко, Т.І. Сущенко, О.О. Фунтікова та ін. ; за заг. ред. О.О. Фунтікової. – Запоріжжя : КПУ, 2008. – 392 с.

Кучеренко Н.В. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки викладача вищої школи до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Н.В. Кучеренко. – Режим доступу : ipk-dszu.kiev.ua

Мачинська Н. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх магістрів у країнах європейської співдружності / Н. Мачинська. – Гуманізація навчально-виховного процесу. – 2012. – Спецвипуск 8. – Ч. І – С. 148–155.

Пришляк О.Ю. Удосконалення професійної підготовки педагогів України у контексті прогресивних ідей зарубіжного досвіду / О.Ю. Пришляк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2013. – №1. – С. 269–274.

Пуховська Л.П. Проблеми інтеграції педагогічної освіти України в загальноєвропейський освітній простір // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 1999. – No 3. – С. 67–71.

Сахно М.В. Професійна підготовка майбутніх викладачів у магістратурі університетів Великої Британії / М.В. Сахно // Порівняльна професійна педагогіка. – 2013. – №1. – С. 256–262.

Соколова І.В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога за двома спеціальностями : моногр. / МОН України. АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ; за ред. С. О. Сисоєвої. – Маріуполь ; Дніпропетровськ : АРТ-ПРЕС, 2008. – 400 с.

Хоменко В.В. Використання досвіду підготовки менеджерів освіти Франції у вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] / В.В. Хоменко. – Режим доступу : ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/.../khomenko.pdf

Νόμος υπ΄αριθμ. 3685 «Θεσμικό πλαίσιο για τις μεταπτυχιακές σπουδες» [Електронний ресурс]. Режим доступу : www.alfavita.gr/egeklioi/eg87245.gif

Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδων. Τμήμα αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.enl.uoa.gr/swf/indexloader.html

Downloads


Abstract views: 714

Published

2015-06-25

How to Cite

[1]
O. B. Protsenko, “VOCATIONAL TRAINING OF HIGHER EDUCATION TEACHERS IN MAGISTRACY: EXPERIENCE OF THE EUROPEAN COUNTRIES”, OD, no. 3(11), pp. 238–247, Jun. 2015.

Issue

Section

Загальний розділ