INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES DURING THE ORGANIZATION OF INDIVIDUAL WORK ON FOREIGN LANGUAGE LESSONS
Abstract
The article deals with the procedure of seniour pupils individual work in specialized schools at foreign language lessons with ICT (information-communication technologies). The concept of seniour pupils individual work is determined, the methodical description of the possibilities of using information and communication technologies in the process of individual work in specialized schools at foreign language lessons are caracterized.Downloads
References
Дерешко Б. Ю. Классификация информационно-коммуникационных образовательных технологий и их использование в учебном процессе вуза / Б. Ю. Дерешко // Телекоммуникации и информатизация образования. – 2005. – № 6. – С. 92–103 (53).
Мацюк О. О. Формування професійної компетентності майбутніх перекладачів засобами інформаційно-комунікаційних технологій : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Мацюк Олена Олександрівна. – Хмельницький, 2011. – 234 с.
Сахневич І. Умови ефективної організації самостійної роботи із вивчення іноземної мови майбутніми технічними перекладачами в позааудиторний час / І. Сахневич // Вища освіта України. – 2008. – № 3. – С. 48–55. (196)
Ягупов В.В. Педагогіка. Навчальний посібник / В. В. Ягупов // – К., 2002. – 354 С.
Янковець А. В. Підготовка майбутніх перекладачів засобами інформаційно-комунікаційних технологій у вищих військових навчальних закладах : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Янковець Андрій Володимирович. – Хмельницький, 2005. – 190 с.