Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики

Автор(и)

  • Олеся Тимчик Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Ольга Полковенко Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

педагогічна практика, комплексний підхід, початкова, освіта, види діяльності

Анотація

У статті розкривається важливість інтеграції різноманітних видів діяльності у процесі проходження практики майбутніми вчителями початкових класів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олеся Тимчик, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат біологічних наук, доцент кафедри анатомії, вікової фізіології та гігієни

Ольга Полковенко, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат біологічних наук, старший викладач кафедри анатомії, вікової фізіології та гігієни

Посилання

Іванчук М. Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал. (Виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання) / М. Г. Іванчук. – Чернівці : Рута, 2004.– 360 с.

Зайченко І. В. Педагогіка : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл] / І. В. Зайченко. – Чернігів, 2003. – 528 с.

Коджаспирова Н. В. Педагогическая практика в начальной школе / Н. В. Коджаспирова. – М., 2000. – 286 с.

Downloads


Переглядів анотації: 192

Опубліковано

2013-11-11

Як цитувати

[1]
О. Тимчик і О. Полковенко, «Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики», OD, вип. 1, с. 153–159, Лис 2013.

Номер

Розділ

13.00.07 - Теорія і методика виховання