Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики

Authors

  • Олеся Тимчик Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Ольга Полковенко Київський університет імені Бориса Грінченка

Keywords:

pedagogical practice, complex approach, primary education, types of activity

Abstract

The article highlights the importance of integration of different types of activities in the process of teaching practice of prospective primary school teachers. The author analyses the techniques of integration and prerequisites which provide the integrated approach to students’ professional activities.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Олеся Тимчик, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат біологічних наук, доцент кафедри анатомії, вікової фізіології та гігієни

Ольга Полковенко, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат біологічних наук, старший викладач кафедри анатомії, вікової фізіології та гігієни

References

Іванчук М. Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал. (Виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання) / М. Г. Іванчук. – Чернівці : Рута, 2004.– 360 с.

Зайченко І. В. Педагогіка : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл] / І. В. Зайченко. – Чернігів, 2003. – 528 с.

Коджаспирова Н. В. Педагогическая практика в начальной школе / Н. В. Коджаспирова. – М., 2000. – 286 с.

Downloads


Abstract views: 272

Published

2013-11-11

How to Cite

[1]
О. Тимчик and О. Полковенко, “Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики”, OD, no. 1, pp. 153–159, Nov. 2013.

Issue

Section

13.00.07 - Теорія і методика виховання