ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ
Ключові слова:
онтологія, теорія віртуальності, віртуальність, віртуальна реальність, методологія, науковий дискурс, номен, симулякрАнотація
У статті подано теоретико-методологічне обґрунтування підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до здійснення самоосвітньої діяльності. Подано основну дефініцію дослідження – «готовність майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності». Психолого-педагогічний аналіз дозволив зробити висновок, що в основі теоретико-методологічних засад лежать взаємопов’язані складові змістово-технологічного забезпечення: зміст, форми і методи підготовки до самоосвітньої діяльності, які є ефективними в умовах багатопрофільного університету. На нашу думку, подальших наукових розвідок потребують підходи та прийоми до викладання профільних дисциплін з метою спонукання студентів до самоосвітньої діяльності.Завантаження
Посилання
Козаков В. А. Теория и методика самостоятельной работы студентов: дис. ... доктора пед. наук: 13.00.01 / В. А. Козаков – К., 1991. – 387 с.
Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения / И. Я. Лернер. – М.: Педагогика, 1981. – 186 с.
Мартиненко С. М. Лекції із загальної педагогіки: навч. посіб. / С. М. Мартиненко, Л. Л. Хоружа. – 4-е вид., стер. – К.: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2005. – 138 с.
Скаткин М. Н. Проблемы современной дидактики / М. Н. Скаткин. – М.: Педагогика, 1980. – 96 с.
Тимошенко І. І. Формування системи навчання впродовж життя – стратегічний напрямок модернізації освіти / І. І. Тимошенко, О. І. Тимошенко // Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу: матер. першої Всеукр. наук.-практ. конф. – К., 2004. – С. 18 – 22.