ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ

Автор(и)

  • Nataliia S. Chernihivska Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

онтологія, теорія віртуальності, віртуальність, віртуальна реальність, методологія, науковий дискурс, номен, симулякр

Анотація

У статті подано теоретико-методологічне обґрунтування підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до здійснення самоосвітньої діяльності. Подано основну дефініцію дослідження – «готовність майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності». Психолого-педагогічний аналіз дозволив зробити висновок, що в основі теоретико-методологічних засад лежать взаємопов’язані складові змістово-технологічного забезпечення: зміст, форми і методи підготовки до самоосвітньої діяльності, які є ефективними в умовах багатопрофільного університету. На нашу думку, подальших наукових розвідок потребують підходи та прийоми до викладання профільних дисциплін з метою спонукання студентів до самоосвітньої діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Nataliia S. Chernihivska, Київський університет імені Бориса Грінченка

кафедра англійської мови, доцент

Посилання

Козаков В. А. Теория и методика самостоятельной работы студентов: дис. ... доктора пед. наук: 13.00.01 / В. А. Козаков – К., 1991. – 387 с.

Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения / И. Я. Лернер. – М.: Педагогика, 1981. – 186 с.

Мартиненко С. М. Лекції із загальної педагогіки: навч. посіб. / С. М. Мартиненко, Л. Л. Хоружа. – 4-е вид., стер. – К.: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2005. – 138 с.

Скаткин М. Н. Проблемы современной дидактики / М. Н. Скаткин. – М.: Педагогика, 1980. – 96 с.

Тимошенко І. І. Формування системи навчання впродовж життя – стратегічний напрямок модернізації освіти / І. І. Тимошенко, О. І. Тимошенко // Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу: матер. першої Всеукр. наук.-практ. конф. – К., 2004. – С. 18 – 22.

Downloads


Переглядів анотації: 207

Опубліковано

2014-10-16

Як цитувати

[1]
N. S. Chernihivska, «ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ», OD, вип. 3 (7), с. 220–230, Жов 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ