COMPETENT APPROACH IN THE PROCESS OF TEACHER'S PROFESSIONAL PREPARATION
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.1.8895Keywords:
grammar, morphology, syntax, grammatical concepts, linguistic concepts, language systemAbstract
The article deals with the meaning of the concept «competent approach» in modern science. The author uses the experience of home and foreign researchers. Different meanings of the term «competence» are summarized; the list of main competencies necessary for a future teacher is given. The concept professional competence is determined and proved.Downloads
References
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Життєва компетентність особистості / За ред. Л. В. Сохань та ін. – К., 2003. – 248 с.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К.: Освіта. – 2004. – 164 с.
Митник О. Розвиток професійної компетентності сучасного Вчителя: реалії і перспективи // Початкова школа, 2004, № 4.
Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики // Освітологія, 2015, №4
Равен Д. Педагогическое тестирование: Проблемы, заблуждение, перспективы / пер.с англ. – М. : Высшая школа – 1999. – 264 с.
Савченко О. Зміст шкільної освіти на рубежі століть // Шлях освіти, 2005.
Сисоєва С.О., Кристопчук Т.Є. Освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика : навчальний посібник / С.О. Сисоєва, Т.Є. Кристопчук; Київський університет імені Бориса Грінченка. – Рівне : Овід, 2012. – 352 c.
Тенденції розвитку змісту базової освіти у країнах Заходу / Г.С. Єгоров та ін. – К.: Освіта – 2003. – 182 с.
Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно ориентированной парадигмы образования // Народное образование, 2003.