ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ ЯК ФАКТОР АКТУАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ

Evgeniya E. Zavgorodnyaya

Анотація


В статті розглянуто освітнє середовище як фактор оптимізації розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів. Розглянуто систему підготовки майбутніх фахівців до розвитку творчих можливостей, яка передбачає внутрішню активність особистості стосовно спеціально організованого процесу формування творчих можливостей. Проаналізовано вміння, які сприяють педагогічній пошуково-перетворювальній діяльності, результатом якої є подальший професійний розвиток.

Ключові слова


освітнє середовище; вищий навчальний заклад; розвиток; творчий потенціал

Повний текст:

PDF

Посилання


Гройсман А.Л. Методологические принципы хореографического образования / А.Л.Гройсман // Психолого-педагогические аспекты обучения студентов театральных вузов: сб. фрагментов дисс. исследований. - М.: Имприт, 1996. - Вып. 3. - С. 4-8.

Київська муніципальна українська академія танцю імені Сержа Лифаря. [Електронний ресурс]. URL: http://www.dance-academy.com.ua/academ.html.

Макарова Л.Н. Требования к компетентностной модели будущего хореографа / Людмила Николаевна Макарова, Марина Николаевна Юрьева // Высшее образование сегодня. - № 4. - 2010. - С. 50-53.

Навчально-методична хореографічна практика: програма для студентів вищих педагогічних навчальних закладів зі спеціальності 6.010103 "Педагогіка і методика середньої освіти. Хореографія" / Укл.Т.О. Благова. - Полтава, ПДПУ, 2008. - 16 с.

Орлов В.Ф. Професійне становлення вчителів мистецьких дисциплін: [моногр.] / В.Ф. Орлов; за заг. ред. І.А. Зязюна. - К.: Наук. думка, 2003. - 276 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.