ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАЗАСОБІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ВІД УСВІДОМЛЕННЯ ДО ГОТОВНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.185196

Ключові слова:

готовність, іноземні мови, майбутній вчитель початкової школи, медіазасоби, професійна підготовка

Анотація

У статті актуалізовано питання підготовки майбутнього вчителя початкової школи до застосування медіазасобів на уроках іноземних мов. Визначено та описано структурні компоненти готовності майбутнього фахівця до здійснення зазначеного виду діяльності. Проаналізовано процес формування структурних компонентів готовності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано діагностичний інструментарій для вимірювання рівня їх сформованості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Lada Petryk, Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка

старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання

Посилання

Buzinsjka, Ja. M. (2011), Pidghotovka majbutnikh uchyteliv do realizaciji mizhpredmetnykh zav'jazkiv u pochatkovij shkoli [Future teachers’ training for implementation of interdisciplinary junctions in primary school] : avtoref. dys. … kand. ped. nauk : spec. 13.00.04 «Teorija i metodyka profesijnoji osvity». Jalta, 19 (ukr).

Vorobjova, S. V. (2019), Koncepty metodologicheskogo diskursa [Concepts of methodological discourse]. Retrieved from : https://gtmarket.ru/concepts/6845 (rus).

Kovaljchuk, M. O. (2017), Formuvannja ghotovnosti majbutnikh uchyteliv do zastosuvannja muljtymedijnykh navchaljnykh system u pochatkovij shkoli [Formation of future teachers’ readiness for application of multimedia educational systems in primary school] : dys. … kand. ped. nauk : 13.00.04. Zhytomyr, 282 (ukr).

Koncepcija realizaciji derzhavnoji polityky u sferi reformuvannja zaghaljnoji serednjoji osvity «Nova ukrajinsjka shkola» [Concept of realization of state policy in the sphere of reforming of general secondary education "New Ukrainian School"] na period do 2029 roku vid 2016 roku # 988-r. Retrieved from: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249613934 (ukr).

Nova ukrajinsjka shkola [New Ukrainian School] : poradnyk dlja vchytelja (2017) / zagh. red. N. M. Bibik. Kyjiv. : TOV «Vydavnychyj dim «Plejady», 206 (ukr).

Rudnik. Ju. V. (2018), Pidghotovka majbutnjogho vchytelja pochatkovoji shkoly do zastosuvannja innovacijnykh tekhnologhij navchannja inozemnykh mov [Primary school teachers’ training to innovational foreign languages learning technologies usage]: dys. … kand. ped. nauk : 13.00.04. Kyjiv, 338 (ukr).

Skorobaghata, O. M. (2013), Formuvannja ghotovnosti majbutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv do navchannja inozemnykh mov [Formation of the future primary school teachers’ readiness to teach foreign languages]: dys. kand. ped. nauk: spec. 13.00.04. Kyjiv, 287 (ukr).

Khoruzha, L. L., (2014), Aksiologhichnyj potencial suchasnogho pedaghogha [] Wielokulturowość i edukacja, 113-120 (ukr).

Khyzhnjak T. Ju., (2013) Formuvannja ghotovnosti majbutnikh uchyteliv-filologhiv do vykorystannja media u profesijnij dijaljnosti [Axiological potential of a modern teacher] : avtoref. dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.04 «Teorija i metodyka profesijnoji osvity». Lughansjk, 20 c (ukr). Montrieux, H, Vanderlinde R, Schellens T, De Marez L (2015), Teaching and Learning with Mobile Technology: A Qualitative Explorative Study about the Introduction of Tablet Devices in Secondary Education. PLoS ONE 10(12): e0144008. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0144008 (eng).

Wilson, Leslie Owen (2016), Anderson and Krathwohl Bloom’s Taxonomy Revised. Understanding the New Version of Bloom’s Taxonomy. Retrieved from : https://quincycollege.edu/content/uploads/Anderson-and-Krathwohl_Revised-Blooms-Taxonomy.pdf (eng).

Downloads


Переглядів анотації: 309

Опубліковано

2019-10-17

Як цитувати

[1]
L. Petryk, «ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАЗАСОБІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ВІД УСВІДОМЛЕННЯ ДО ГОТОВНОСТІ», OD, с. 185–196, Жов 2019.

Номер

Розділ

Інновації в освіті