СУЧАСНИЙ СТАН КОМПЮТЕРИЗАЦІЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Yevhen Vetchanin Київський Університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.64013

Ключові слова:

дистанційне навчання, комп’ютеризація, комп’ютерні технології, мережі, мультимедіа, профорієнтаційна робота, VR-технології

Анотація

У статті розглядається процес комп’ютеризації освіти та аналізуються сучасні комп’ютерні технології, які застосовуються в навчанні. Автор висвітлює використання мережевих технологій, мультимедійних технологій і технології віртуальної реальності. Розглянуто вплив комп’ютерних технологій на освітній процес, методи їх застосування та можливі проблеми, які можуть виникнути під час впровадження цих технологій. У роботі також описується вплив та застосування сучасних комп’ютерних технологій у дистанційній формі навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Yevhen Vetchanin, Київський Університет імені Бориса Грінченка

Аспірант

Посилання

Абрамова О.М. Web-инструменты как средство повышения квалификации и организации самообразования современного педагога. Педагогика и просвещение. 2017. № 4. С. 34 - 46. doi: 10.7256/2454-0676.2017.4.17286

Гончаренко С.У. Український педагогічний енциклопедичний словник. 2-е вид., виправ. і допов. Рівне : Волинські обереги, 2011. 552 с.

Образование – прорыв в XXI век : монографія / В.Н. Бессонов та ін. Москва : МГУК, 1998. 242 с.

Шабров О.Ф. Компьютеризация. Социологическая энциклопедия: в 2 т. / Руководитель научного проекта Г.Ю. Семигин; Главный редактор В.Н. Иванов. Москва : Мысль, 2003. 863 с.

Raul Rojas. Konrad Zuse’s Legacy: The Architecture of the Z1 and Z3. IEEE Annals of the History of Computing. 1997, vol. 19, no. 2, 5-6.

References

Abramova O.M. (2017). Web-instrumenty kak sredstvo povyshenija kvalifikacii i organizacii samoobrazovanija sovremennogo pedagoga. Pedagogika i prosveshhenie. №4. 34 – 46 (rus). doi: 10.7256/2454-0676.2017.4.17286

Bessonov B. N., Vashhekin N. P., Tihonov M. Ju., & Ursul A. D. (1998). Obrazovanie – proryv v XXI vek. Moscow, Russia : Mysl’ (rus).

Honcharenko, S. U. (2011). Ukrayinskyy pedahohichnyy entsyklopedychnyy slovnyk (2nd ed.). – Rivne, Ukraine: Volynski oberehy (ukr).

Rojas R. (1997). Konrad Zuse’s Legacy: The Architecture of the Z1 and Z3. IEEE Annals of the History of Computing, vol. 19, №2, 5-6 (eng).

Shabrov O.F. (2003). Komp’juterizacija. In V.N. Ivanov (Ed.), Sociologicheskaja jenciklopedija, 462-464, (rus).

Downloads


Переглядів анотації: 360

Опубліковано

2018-03-08

Як цитувати

[1]
Y. Vetchanin, «СУЧАСНИЙ СТАН КОМПЮТЕРИЗАЦІЇ ОСВІТИ», OD, с. 341–352, Бер 2018.

Номер

Розділ

Інформатизація освіти