Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії
Ключові слова:
географічне наукове поняття, засвоєння поняття, повнота засвоєння поняття, коефіцієнт засвоєння змісту, об’єму, взаємозв’язків поняття, рівень сформованості поняттяАнотація
Стаття присвячена дослідженню проблеми визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі їх оволодіння студентами-географами. Автором уточнені основні коефіцієнти повноти засвоєння окремих логічних складових понять та на основі комплексної оцінки останніх розроблені рівні сформованості географічних понять за вимогами Болонського процесу.Завантаження
Посилання
Атанов Г. О. Знання як засіб навчання / Атанов Г. О. – К. : Кондор, 2008. – 236 с.
Волкова Н. П. Педагогіка / Волкова Н. П. – К. : Академвидав, 2007. – 616 с.
Менчинская Н. А. Проблемы учения и умственного развития школьника : Избранные психологические труды / Менчинская Н. А. – М. : Педагогика, 1989. – 224 с.
Количественные методы в дидактике [Подласый И. П., Распопов И. В., Рейнгард И. А., Рюмшин Г. М.] – Днепропетровск : ДГУ, 1988. – 76 с.
Усова А. В. Условия успешного формирования у учащихся научных понятий / А. В. Усова // Наука и школа. – М. : МПГУ, 2006. – № 4. – C. 57-59. – Режим доступу до журн.: http://nauka-i-shkola.ru/2006-4.html
Усова А. В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения / Усова А. В. – М. : Педагогика, 1986. – 176 с.
Фіцула М. М. Педагогіка / Фіцула М. М. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2007. – 232 с.
Чуйко Г. П. Болонський процес – українською / Г. П. Чуйко, Н. Г. Чуйко. – Херсон : вид-во ХНТУ, 2004. – 23 с.