РОЗВИТОК УВИРАЗНЕННЯ МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

Yulia А. Rudenko

Анотація


Статтю присвячено проблемі розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних начальних закладів з урахуванням концептуальних положень культурологічного підходу. Автором обґрунтовано доцільність використання наочності в процесі професійно - мовленнєвої підготовки майбутніх вихователів, описано сутність методичного аспекту технології розвитку увиразнення їхнього мовлення.

Ключові слова


культурологічний підхід; професійна підготовка; увиразнення мовлення майбутніх вихователів; художники - ілюстратори; форми роботи; педагогічні умови; активна професійно-мовленнєва діяльність

Повний текст:

PDF

Посилання


Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Ілюстрування» для студентів з напряму підготовки 6.051501 «Видавничо-поліграфічна справа» всіх форм навчання / уклад. Т.Ю.Андрющенко. –Х.: Вид. ХНЕУ, 2013. - 44 с.

Руденко Ю.А. Навчальні тексти українських народних загадок у розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів // Zbior raportow naukowych “Miedzynarodowa konferencia naukowa wymiany osiagniec naukowych” Warszawa: Wydawca: Sp. z. o.o. “Diamond trading tour” - 2014. Р. 60-62

Руденко Ю.А. Культурно-значеннєва фахова текстологія як чинник увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів// Zbior raportow naukowych “Aktualne naukowe problemy. Rozpatrzenie, decyzja, praktyka” Warszawa: Wydawca: Sp. z. o.o. “Diamond trading tour” - 2014. Р. 142-147

Руденко Ю.А. Текстоцентричний підхід до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (на матеріалі текстів скоромовок) // Zbior raportow naukowych “Nauka dzis: teoria, metodologia, praktyka, problematyka” Warszawa: Wydawca: Sp. z. o.o. “Diamond trading tour” - 2014. Р.87- 88

Федіна Ю. Освітньо-виховний потенціал ілюстрації дитячої книги . Вісник Інституту розвитку дитини. Сер.: Філософія. /Ю. Федіна//Вісник Інституту розвитку дитини. Сер.: Філософія, педагогіка, психологія.-2014.-Вип. 35.-С. 119-124.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.